Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
10 maja 2019 14:52
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont pokoi w budynku A Oddziału ZUS w Białymstoku oraz remont pokoi i muru oporowego w Inspektoracie ZUS w Suwałkach
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Adres zamawiającego
ul. Młynowa 29
15-404 Białystok -
Województwo
podlaskie
-
Numer postępowania
010000/271/7/2019/ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne;
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych;
45442100-8 – Roboty malarskie. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Sekretariat Dyrektora Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku,
ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, II piętro pok. 201 -
Termin składania ofert
28 maja 2019 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień,o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 maja 2019 r., w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 11:15;
2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Mirosław Godlewski, tel. 85 7486 444, Tomasz Łukaszuk, tel. 85 74 86 748, faks 85 74 86 907;
3. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP: 546020-N-2019 z dnia 2019-05-10
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia21 maja 2019 11:29
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia28 maja 2019 13:13
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia05 czerwca 2019 14:56
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania