Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    13 stycznia 2020  11:54

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy mebli

  • Tytuł postępowania

    Modernizacja Sali Obsługi Klienta oraz gabinetów lekarskich w Inspektoracie ZUS w Ciechanowie – pierwsze wyposażenie - meble

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Płocku
    09-402 Płock, al. Jachowicza 1

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/271/1/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    39130000-2 Meble biurowe,
    39134000-0 Meble komputerowe
    39151300-8 Meble modułowe
    39112000-0 Krzesła
    39113100-8 Fotele

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, pokój 211 – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych – w terminie do dnia 03.02.2020 r. do godz. 12:00.

  • Termin składania ofert

    3 lutego 2020  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie ustanawia

  • Dodatkowe informacje

    1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.02.2020 r. o godz. 13:00 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, sala konferencyjna.
    2. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00:
    1)w zakresie proceduralnym – Paulina Bagińska
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
    e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
    tel. (24) 262-52-71 wew. 2505.
    2)w zakresie opisu przedmiotu zamówienia – Tomasz Świątkowski
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
    tel. (24) 262-52-71 wew. 2415.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 stycznia 2020  13:09

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 stycznia 2020  08:48

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 lutego 2020  14:46

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 lutego 2020  15:07

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 marca 2020  11:54