Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
25 czerwca 2020 13:01
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Usługa serwisu i naprawy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych zlokalizowanych
w I, II i III Oddziale ZUS w Warszawie wraz z podległymi terenowymi jednostkami organizacyjnymi. -
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
440000/271/3/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
50323000-5 Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
e-PUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal
-
Termin składania ofert
4 sierpnia 2020 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje.
-
Dodatkowe informacje
Identyfikator postępowania: 3ec27a23-0500-4fd5-85ac-98cafac767f9
Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w pliku "klucz publiczny".
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1. specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2. format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia05 sierpnia 2020 12:44
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia27 sierpnia 2020 09:54
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia21 października 2020 08:21
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Danuta Krzymianowska
e-mail danuta.krzymianowska@zus.pl
nr tel. 22 5382555 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia