Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
26 marca 2021 14:06
-
Tytuł zamówienia
Remont elewacji budynku i czap kominowych wraz z robotami towarzyszącymi oraz montaż rury spustowej w Inspektoracie ZUS we Wrześni.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
ul. Starołęcka 31
61-361 Poznań -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
540000/273/3/2021-ZAP
-
Treść zapytania publicznego
-
Termin składania ofert
15 kwietnia 2021 08:00
-
Dodatkowe informacje
Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania są:
1) Agnieszka Wiśniewska
tel.: +48 61-874-53-00
e-mail: zap_poznan2@zus.pl
2) Dariusz Dworak
tel.: +48 61-874-54-80
Wykonawcy mogą składać oferty wyłącznie w formie elektronicznej na adres: zap_poznan2@zus.pl
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia21 kwietnia 2021 07:53
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania