Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    8 maja 2019  08:31

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    „Wymiana stolarki drzwiowej i remont pomieszczeń dyrekcji w O/ZUS Zielona Góra
    ul. Kupiecka 65”

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Zielonej Górze

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
    Oddział w Zielonej Górze,
    ul. Kupiecka 65,
    65-426 Zielona Góra.

  • Województwo

    lubuskie

  • Numer postępowania

    510000/273/09/2019-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego:
    ZUS Oddział w Zielonej Górze, 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65, (pok. nr 5)
    lub przesłać na adres Zamawiającego:
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
    Oddział w Zielonej Górze,
    ul. Kupiecka 65,
    65-426 Zielona Góra, pok. nr 5
    Termin składania ofert do dnia 16.05.2019r. do godz. 12:00.
    Otwarcie ofert (niejawne) odbędzie się w dniu: 16.05.2019r. o godz. 12:30.
    WAŻNE: Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania.

    Osoby uprawnione do kontaktu w sprawie niniejszego Postępowania:

    w przedmiocie postępowania:
    Jakub Woźniak, Wydział ADG,
    tel. 68 455-90-35,


    W zakresie procedury postępowania:
    Anna Szlachetka, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych,
    68 329 42 52,
    Wioletta Browarczyk, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych,
    68 329 43 21,

    w godzinach od 8:00 do 14:00 ( pn.-pt.)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 maja 2019  13:56