Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
8 maja 2019 08:31
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
„Wymiana stolarki drzwiowej i remont pomieszczeń dyrekcji w O/ZUS Zielona Góra
ul. Kupiecka 65” -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Zielonej Górze
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
Oddział w Zielonej Górze,
ul. Kupiecka 65,
65-426 Zielona Góra. -
Województwo
lubuskie
-
Numer postępowania
510000/273/09/2019-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego:
ZUS Oddział w Zielonej Górze, 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65, (pok. nr 5)
lub przesłać na adres Zamawiającego:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
Oddział w Zielonej Górze,
ul. Kupiecka 65,
65-426 Zielona Góra, pok. nr 5
Termin składania ofert do dnia 16.05.2019r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert (niejawne) odbędzie się w dniu: 16.05.2019r. o godz. 12:30.
WAŻNE: Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania.
Osoby uprawnione do kontaktu w sprawie niniejszego Postępowania:
w przedmiocie postępowania:
Jakub Woźniak, Wydział ADG,
tel. 68 455-90-35,
W zakresie procedury postępowania:
Anna Szlachetka, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych,
68 329 42 52,
Wioletta Browarczyk, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych,
68 329 43 21,
w godzinach od 8:00 do 14:00 ( pn.-pt.)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia20 maja 2019 13:56
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania