Ogłoszenie o zamówieniu o wartości od 1000 euro do 30000 euro

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    13 maja 2020  09:52

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Wymiana uszkodzonej centrali i podcentrali przeciwpożarowych firmy ZETTLER ZX-4 znajdującej się na budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Olsztynie

  • Adres zamawiającego

    Plac Konsulatu Polskiego 4
    10-959 Olsztyn

  • Województwo

    warmińsko-mazurskie

  • Numer postępowania

    230000/273/12/2020-ZAPII

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    1. Ofertę należy złożyć w języku polskim za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ZAP_Olsztyn@zus.pl (wielkość wiadomości wraz z załącznikami nie powinna przekraczać 8 MB) do 21.05.2020 r. do godziny 10:00

    2. Otwarcie ofert jest niejawne i nastąpi w dniu 21.05.2020 r. o godz. 10:15, w siedzibie Zamawiającego.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 maja 2020  13:49