Ogłoszenie o zamówieniu o wartości od 1000 euro do 30000 euro

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    14 maja 2020  12:56

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy samochodów, maszyn i urządzeń

  • Tytuł postępowania

    Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu w lokalu Biura Terenowego ZUS w Żurominie ul. Szpitalna 89/93

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    Al. Jachowicza 1
    09-402 Płock

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/273/15/2020-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    1. Termin składania ofert: 22.05.2020 r. godz. 10:00
    2. Składanie ofert wyłącznie w formie elektronicznej na adres ZAP_Plock@zus.pl
    3. Termin realizacji zamówienia: do 30.06.2020 r.
    4. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
    5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem oferty.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 maja 2020  11:38