Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    26 czerwca 2020  10:40

  • Kategoria zakupowa

    Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji

  • Tytuł postępowania

    Montaż i konfiguracja systemu SKR oraz dostawa i montaż wyświetlacza systemu TBI do I/ZUS w Ciechanowie

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    Al. Jachowicza 1
    09-402 Płock

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/273/17/2020-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    1. Termin składania ofert: 06.07.2020 r. godz. 10:00
    2. Składanie ofert wyłącznie drogą elektroniczną.
    3. Termin realizacji zamówienia: 3 tygodnia od dnia zawarcia umowy
    4. Ofertę w postępowaniu może złożyć Wykonawca, który przed złożeniem oferty dokona wizji lokalnej w I/ZUS w Ciechanowie, przy ul. Rzeczkowskiej 8.
    5. Protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej stanowiący załącznik nr 7 podpisany przez Kierownika I/ZUS w Ciechanowie bądź osobę przez niego wyznaczoną należy złożyć wraz z ofertą.
    6. Oferta do której nie załączono Protokołu nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
    7. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 lipca 2020  14:38