Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
26 czerwca 2020 10:40
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Montaż i konfiguracja systemu SKR oraz dostawa i montaż wyświetlacza systemu TBI do I/ZUS w Ciechanowie
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Płocku
-
Adres zamawiającego
Al. Jachowicza 1
09-402 Płock -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
280000/273/17/2020-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
1. Termin składania ofert: 06.07.2020 r. godz. 10:00
2. Składanie ofert wyłącznie drogą elektroniczną.
3. Termin realizacji zamówienia: 3 tygodnia od dnia zawarcia umowy
4. Ofertę w postępowaniu może złożyć Wykonawca, który przed złożeniem oferty dokona wizji lokalnej w I/ZUS w Ciechanowie, przy ul. Rzeczkowskiej 8.
5. Protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej stanowiący załącznik nr 7 podpisany przez Kierownika I/ZUS w Ciechanowie bądź osobę przez niego wyznaczoną należy złożyć wraz z ofertą.
6. Oferta do której nie załączono Protokołu nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
7. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia07 lipca 2020 14:38
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania