Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    23 marca 2021  12:54

  • Tytuł zamówienia

    SERWIS CENTRAL TELEFONICZNYCH ORAZ WEWNETRZNEJ SIECI TELEFONICZNEJ W BUDYNKACH ODDZIAŁU ZUS W PŁOCKU I TERENOWYCH JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    Al. Jachowicza 1
    09-402 Płock

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/273/2/2021-ZAP

  • Treść zapytania publicznego

  • Termin składania ofert

    31 marca 2021  10:00

  • Dodatkowe informacje

    Termin składania ofert: 31.03.2021 roku godz. 10:00.
    Składanie ofert wyłącznie drogą elektroniczną.
    Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej niż od 01.04.2021 roku) do 31.03.2023 roku.
    Pierwsza konserwacja w miesiącu kwietniu 2021 roku.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 kwietnia 2021  12:02