Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
4 października 2019 09:00
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Kompleksowy remont stolarni/depozytu w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2a.
-
Nazwa zamawiającego
ODDZIAŁ W BIELSKU-BIAŁEJ
-
Adres zamawiającego
ZUS Oddział w Bielsku-Białej
ul. Krasińskiego 34, 36
43-350 Bielsko-Biała -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
020000/273/16/2019-ZAP-252
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia25 października 2019 11:37
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania