Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
4 października 2019 11:14
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Wykonanie robót dekarskich w miejscach występowania przecieków w budynku nr 7 siedziby I Oddziału ZUS w Warszawie, polegające na wymianie uszkodzonych elementów dachu i wykonaniu prac uszczelniających
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
40/R/2019
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Ofertę należy złożyć w języku polskim
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: beata.gutkowska@zus.pl
lub
dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: I/O ZUS w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, Pani Beata Gutkowska, Wydział ADG, pok. 332/A
do 14.10.2019 r. do godz. 10.00 .