Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
24 stycznia 2020 12:32
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Wykonanie usługi dotyczącej wymiany klap burzowych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Adres zamawiającego
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
ul. Pretficza 11
50-930 Wrocław -
Województwo
dolnośląskie
-
Numer postępowania
470000/273/01/2020-ADG
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Termin składania ofert: 31.01.2020r, do godz.: 11:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia03 lutego 2020 14:36
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania