Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
28 stycznia 2020 09:30
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Wykonywanie serwisów instalacji i urządzeń, w tym: systemu sygnalizacji pożarowej, systemu oddymiania klatek schodowych, zewnętrznej klatki ewakuacyjnej, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu telewizji dozorowej, drzwi przeciwpożarowych, bramy przeciwpożarowej oraz systemu dynamicznego ukierunkowania ewakuacji, zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim i podległych mu terenowych jednostkach organizacyjnych.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Ostrowie Wielkopolskim
-
Adres zamawiającego
ul. Wysocka 1b
63-400 Ostrów Wielkopolski -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
260000/273/29/2019-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu
w sprawie niniejszego postępowania jest:
Damian Winiarski
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
T: +48 627357286
E: damian.winiarski@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 7.00 – 15.00 (pn.-pt.)
Termin składania ofert: 6 lutego 2020 r., godz. 11:00
Wyjaśnienia lub modyfikacje zapytania ofertowego
-
Data publikacji ogłoszenia05 lutego 2020 13:30
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje zapytania ofertowego
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 lutego 2020 14:30
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania