Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    10 sierpnia 2018  14:40

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy mebli

  • Tytuł postępowania

    Zakup i dostawę mebli w Centrali ZUS.

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    ul. Szamocka 3;5
    01 - 748 Warszawa.

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/65/17

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    - 39100000-3 meble.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5 z uwzględnieniem postanowień pkt 1.5.4. SIWZ, do dnia 5 września 2018 r. do godziny 09:00.

  • Termin składania ofert

    5 września 2018  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy;

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy;

  • Dodatkowe informacje

    1. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego za pomocą norm rozwiązań odnoszących się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania pod warunkiem, że rozwiązania te będą posiadały takie same lub lepsze parametry techniczno – użytkowe. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, stosownie do treści art. 30 ust. 5 Ustawy obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego meble spełniają wymagania Zamawiającego określone w przywołanych normach.

    2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający przekazuje e-mailem (forma preferowana przez Zamawiającego) lub faksem.
    2.1. Z zastrzeżeniem formy pisemnej - oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują:
    2.2. e-mailem w postaci skanu podpisanego dokumentu na adres e-mail Zamawiającego: SekretariatDZP@zus.pl. (forma preferowana przez Zamawiającego). W tytule wiadomości Zamawiający zaleca wskazanie znaku postępowania.
    2.2.1. faksem na nr faksu Zamawiającego +48 22 667 17 33/36,
    2.2.3. osobiście lub poprzez posłańca od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00, na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia,
    2.2.4. za pośrednictwem operatora pocztowego na adres ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa.

    3. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami (dotyczy również złożenia / uzupełnienia dokumentów, oświadczeń, oraz pełnomocnictw – art. 26 ust. 2, 2f, 3 oraz 3a ustawy), w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, a także zmiany lub wycofania oferty.

    4. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem – wyłącznie na numer +48 22 667-17-33/36, lub drogą elektroniczną – wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl.

    5. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.

    6. zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej miejsca dostawy mebli (w części A i B zamówienia). Dokonanie wizji lokalnej zostanie potwierdzone przez Zamawiającego w protokole z wizji.
    6.1. Zamawiający informuje, że podstawowym celem wizji lokalnej jest zapoznanie Wykonawców z posiadaną przez Zamawiającego stylistyką oraz kolorystką mebli będących na wyposażeniu Zamawiającego, szczegółowe daty wizji adekwatnie do poszczególnych części zostały określone w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 sierpnia 2018  13:55

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 września 2018  08:50

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 września 2018  12:20

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 października 2018  08:30