Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
3 sierpnia 2018 10:23
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Remont pionu sanitarnego w budynku nr 2” w obiekcie I Oddziału ZUS w Warszawie przy ul. Senatorskiej 10 zwanej dalej w treści umowy „Dokumentacją” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego robót wykonywanych na jej podstawie.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie
ul. Senatorska 6/8,
00-917 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
440000/272/2/ZAP/2018/ZP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Osoby do kontaktu:
W sprawach formalnych:
Olga Górska
Inspektor,
I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Zamówień Publicznych
T: +48 22 538 22 45 ,
E: zap_Warszawa1@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-14.00 (pn.- pt.)
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Elżbieta Lesiak
Inspektor nadzoru, I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Administracyjno-Gospodarczy
T: +48 22 538 26 68, E: elzbieta.lesiak@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-14.00 (pn.- pt.)
Termin składania ofert do 13.08.2018 r. godz. 10.00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia17 sierpnia 2018 11:48
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia17 sierpnia 2018 12:01
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia17 sierpnia 2018 12:52
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia04 października 2018 11:19
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania