Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
18 marca 2019 09:18
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Bezpieczne niszczenie dokumentacji niearchiwalnej, makulatury oraz legitymacji (karty plastikowe), folii barwiących i dyskietek w Oddziale ZUS w Płocku i TJO w 2019 roku
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Płocku
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Płocku
al. Jachowicza 1
09-402 Płock -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
280000/273/8/2019-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Termin składania ofert: 26.03.2019 godz. 11:00
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2019 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia12 kwietnia 2019 08:19
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania