Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
30 września 2019 12:45
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Postępowanie na wykonanie usługi stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej polegającej na serwisie w tym usuwanie skutków awarii i usterek systemu sygnalizacji p.poż. w obiektach O/ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 i przy ul. Jankowickiej 13 oraz w podległych Inspektoratach w Pszczynie, Tychach i Wodzisławiu Śl. oraz przeciwpożarowych klap odcinających w O/ZUS w Rybniku przy ul. Jankowicxkiej 13 i w Inspektoracie ZUS w Wodzisławiu Śl.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Rybniku
-
Adres zamawiającego
Oddział w Rybniku
ul. Reymonta 2
44-200 Rybnik -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
340000/273/128/2019-ADG
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 października 2019 09:29
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania