Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
28 lipca 2020 10:34
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Sporządzenie dokumentacji projektowej na: „Zakup i montaż 4 sztuk agregatów chłodniczych do central wentylacyjnych w budynku A II Oddziału ZUS w Poznaniu
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
ul. Starołęcka 31
61-361 Poznań -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
540000/273/15/2020-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań
- do dnia 06-08-2020 r. do godz. 15:00
Oferty można składać osobiście w siedzibie Zamawiającego - ul. Starołęcka 31, Poznań (budynek A, Sala Obsługi Klienta: skrzynka na dokumenty) lub przesłać na podany adres.
Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:
Agnieszka Wiśniewska
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
II Oddział ZUS w Poznaniu
Tel: +48 61-874-53-00
Fax: +48 61-877-28-50
E-mail: zap_poznan2@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00 – 14:00 (pn.- pt.)
Wyjaśnienia lub modyfikacje zapytania ofertowego
-
Data publikacji ogłoszenia03 sierpnia 2020 12:26
-
Wyjaśnienia lub modyfikacje zapytania ofertowego
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia11 sierpnia 2020 08:33
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia21 września 2020 14:04
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania