Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
25 września 2018 14:34
-
Tytuł postępowania
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z wyposażeniem dodatkowym
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/37/18
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z wyposażeniem dodatkowym.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:
1. Część A zamówienia:
Przedmiotem zamówienia podstawowego jest zakup i dostawa:
- 454 sztuk komputerów przenośnych - Typ A,
- 935 sztuk komputerów przenośnych - Typ A1
z systemem operacyjnym i wyposażeniem dodatkowym.
2.Część B zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
1)Zamówienie podstawowe:
- 5035 sztuk komputerów stacjonarnych – Typ B (dalej: stacja robocza) z systemem operacyjnym i wyposażeniem dodatkowym,
- 5170 sztuk monitorów.
2) Zamówienie opcjonalne:
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w zakresie zakupu i dostawy do 500 sztuk takich samych monitorów.
Zakres prawa opcji, zgodny z pkt 2.1.2.5. SIWZ.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3B do SIWZ.
3. Część C zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 13 sztuk komputerów przenośnych Typ C z systemem operacyjnym i wyposażeniem dodatkowym.
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
1. dla Części A i C zamówienia:
- 30213100-6 – Komputery przenośne
- 30237000-9 – Części, akcesoria i wyroby do komputerów
2. dla Części B zamówienia:
- 30213000-5 – Komputery osobiste
- 30231300-0 – Monitory ekranowe
- 30237000-9 – Części, akcesoria i wyroby do komputerów -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferty winny być składane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter, wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia.
-
Termin składania ofert
10 października 2018 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia01 października 2018 13:42
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia01 października 2018 13:57
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Było:
Termin składania ofert - 10 października 2018 r. 09:00
Jest:
Termin składania ofert - 12 października 2018 r. 09:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
12 października 2018 09:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia02 października 2018 15:41
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia05 października 2018 15:45
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia11 października 2018 15:32
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia11 października 2018 15:35
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmian terminu składania ofert z: 12.10.2018 r. do godz. 09.00 na: 22.10.208 r. do godz. 09.00.
Zmiana terminu otwarcia ofert z: 12.10.2018 r. godz. 09.30 na: 22.10.2018 r. godz. 09.30. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
22 października 2018 09:00
Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia12 października 2018 12:58
-
Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia18 października 2018 16:26
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Było:
Termin składania ofert - 22 października 2018 r.
Jest:
Termin składania ofert - 29 października 2018 r. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
29 października 2018 09:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia18 października 2018 16:28
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia23 października 2018 17:51
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Było:
Termin składania ofert - 29 października 2018 r.
Jest:
Termin składania ofert - 8 listopada 2018 r. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
8 listopada 2018 09:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia23 października 2018 17:52
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia07 listopada 2018 13:47
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia07 listopada 2018 13:49
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Było:
Termin składania ofert - 8 listopada 2018 r.
Jest:
Termin składania ofert - 23 listopada 2018 r. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
23 listopada 2018 09:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 listopada 2018 10:15
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia22 listopada 2018 13:17
-
Zmiana dotyczy
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
-
Treść zmiany
Było:
2. Część B zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
1) Zamówienie podstawowe:
- 5035 sztuk komputerów stacjonarnych - Typ B (dalej: stacja robocza) z systemem operacyjnym i wyposażeniem dodatkowym,
- 5170 sztuk monitorów.
2) Zamówienie opcjonalne:
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w zakresie zakupu i dostawy do 500 sztuk takich samych monitorów.
Zakres prawa opcji, zgodny z pkt 2.1.2.5. SIWZ.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3B do SIWZ.
Jest:
2. Część B zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
1) Zamówienie podstawowe:
- 1865 sztuk komputerów stacjonarnych - Typ B (dalej: stacja robocza) z systemem operacyjnym i wyposażeniem dodatkowym,
- 2500 sztuk monitorów.
2) Zamówienie opcjonalne:
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w zakresie zakupu i dostawy do 500 sztuk takich samych monitorów.
Zakres prawa opcji, zgodny z pkt 2.1.2.5. SIWZ.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3B do SIWZ. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
10 grudnia 2018 09:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia10 grudnia 2018 16:39
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia11 stycznia 2019 16:42
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia19 lutego 2019 15:13
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia03 kwietnia 2019 14:15
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Kamila Porębska
tel. 22 667 17 14
e-mail: kamila.porebska@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia13 czerwca 2019 13:53
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia28 sierpnia 2019 10:32
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia31 października 2019 12:43
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Kamila Porębska
tel. 22 667 17 14
e-mail: kamila.porebska@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia