Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    25 września 2018  14:34

  • Tytuł postępowania

    Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z wyposażeniem dodatkowym

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/37/18

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z wyposażeniem dodatkowym.
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:
    1. Część A zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia podstawowego jest zakup i dostawa:
    - 454 sztuk komputerów przenośnych - Typ A,
    - 935 sztuk komputerów przenośnych - Typ A1
    z systemem operacyjnym i wyposażeniem dodatkowym.
    2.Część B zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
    1)Zamówienie podstawowe:
    - 5035 sztuk komputerów stacjonarnych – Typ B (dalej: stacja robocza) z systemem operacyjnym i wyposażeniem dodatkowym,
    - 5170 sztuk monitorów.
    2) Zamówienie opcjonalne:
    Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w zakresie zakupu i dostawy do 500 sztuk takich samych monitorów.
    Zakres prawa opcji, zgodny z pkt 2.1.2.5. SIWZ.
    Szczegółowe warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3B do SIWZ.
    3. Część C zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 13 sztuk komputerów przenośnych Typ C z systemem operacyjnym i wyposażeniem dodatkowym.

    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    1. dla Części A i C zamówienia:
    - 30213100-6 – Komputery przenośne
    - 30237000-9 – Części, akcesoria i wyroby do komputerów
    2. dla Części B zamówienia:
    - 30213000-5 – Komputery osobiste
    - 30231300-0 – Monitory ekranowe
    - 30237000-9 – Części, akcesoria i wyroby do komputerów

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Oferty winny być składane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter, wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia.

  • Termin składania ofert

    10 października 2018  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 października 2018  13:42

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 października 2018  13:57

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    02 października 2018  15:41

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 października 2018  15:45

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 października 2018  15:32

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 października 2018  15:35
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Zmian terminu składania ofert z: 12.10.2018 r. do godz. 09.00 na: 22.10.208 r. do godz. 09.00.

    Zmiana terminu otwarcia ofert z: 12.10.2018 r. godz. 09.30 na: 22.10.2018 r. godz. 09.30.

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    22 października 2018  09:00

Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 października 2018  12:58

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 października 2018  16:26

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 października 2018  16:28

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 października 2018  17:51

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 października 2018  17:52

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 listopada 2018  13:47

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 listopada 2018  13:49

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 listopada 2018  10:15

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 listopada 2018  13:17
  • Zmiana dotyczy

    Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

  • Treść zmiany

    Było:
    2. Część B zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
    1) Zamówienie podstawowe:
    - 5035 sztuk komputerów stacjonarnych - Typ B (dalej: stacja robocza) z systemem operacyjnym i wyposażeniem dodatkowym,
    - 5170 sztuk monitorów.
    2) Zamówienie opcjonalne:
    Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w zakresie zakupu i dostawy do 500 sztuk takich samych monitorów.
    Zakres prawa opcji, zgodny z pkt 2.1.2.5. SIWZ.
    Szczegółowe warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3B do SIWZ.


    Jest:
    2. Część B zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
    1) Zamówienie podstawowe:
    - 1865 sztuk komputerów stacjonarnych - Typ B (dalej: stacja robocza) z systemem operacyjnym i wyposażeniem dodatkowym,
    - 2500 sztuk monitorów.
    2) Zamówienie opcjonalne:
    Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w zakresie zakupu i dostawy do 500 sztuk takich samych monitorów.
    Zakres prawa opcji, zgodny z pkt 2.1.2.5. SIWZ.
    Szczegółowe warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3B do SIWZ.

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    10 grudnia 2018  09:00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 grudnia 2018  16:39

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 stycznia 2019  16:42

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 lutego 2019  15:13

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 kwietnia 2019  14:15

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 czerwca 2019  13:53

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 sierpnia 2019  10:32

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 października 2019  12:43