Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
18 stycznia 2019 16:29
-
Kategoria zakupowa
Dostawy inne
-
Tytuł postępowania
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z wyposażeniem dodatkowym - postępowanie 4 z 5”- znak postępowania: TZ/271/51/18
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Szamocka 3,5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/51/18
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z wyposażeniem dodatkowym.
Część A zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 26 sztuk komputerów przenośnych (dalej: laptop) z wyposażeniem dodatkowym.
Część B zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 sztuk komputerów stacjonarnych z systemem operacyjnym i wyposażeniem dodatkowym.
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodami:
dla Części A zamówienia
- 30213100-6 – Komputery przenośne
- 30237000-9 – Części, akcesoria i wyroby do komputerów
dla Części B zamówienia
- 30213000-5 – Komputery osobiste
- 30237000-9 – Części, akcesoria i wyroby do komputerów -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferty winny być składane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter, wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia.
-
Termin składania ofert
29 stycznia 2019 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
w Części A zamówienia - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
w Części B zamówienia - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia28 stycznia 2019 15:08
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Termin otwarcia ofert:
Było:
29 styczeń 2019 r. godz. 09.00
Jest:
08 luty 2019 r. godz. 09.00
UWAGA! W związku z faktem niezamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) dnia 18.01.2019 r. (tj. w dniu publikacji SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu na stronie www.zus.pl), Zamawiający zamieścił niniejsze ogłoszenie w BZP dnia 28.01.2019 r., dokonując w konsekwencji zmiany terminu składania ofert. Aktualny termin składania ofert – 08.02.2019 r. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
8 lutego 2019 09:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia28 stycznia 2019 15:12
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia31 stycznia 2019 15:16
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia08 lutego 2019 16:17
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia21 marca 2019 11:31
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia01 kwietnia 2019 16:39
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia08 maja 2019 16:30
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Pani Joanna Bąk
@: joanna.bak@zus.pl
t: 22 667 17 29 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia