Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
26 lutego 2019 13:23
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz terenów zewnętrznych Oddziału ZUS w Tarnowie oraz Inspektoratu w Bochni
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Tarnowie
-
Adres zamawiającego
ul. Kościuszki 32, 33-100 Tarnów
-
Województwo
małopolskie
-
Numer postępowania
570000/271/1/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90910000-9 - usługi sprzątania (główny CPV)
90911200-8 -usługi sprzątania budynków
90911300-9 - usługi czyszczenia okien
90914000-7 - usługa sprzątania parkingów
90919200-4 - usługi sprzątania biur
90620000-9 - usługi odśnieżania
90630000-2 - usługi usuwania oblodzenia
77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, korzystając z Klucza publicznego, który jest niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę.
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal -
Termin składania ofert
8 kwietnia 2019 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Publikacja ogłoszeń o zamówieniu:
TED 2019/S 039-088208
miniPortal - ID postępowania: 2daba136-737a-4742-9976-82a560dafff8
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia08 kwietnia 2019 15:05
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia16 maja 2019 08:03
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia12 czerwca 2019 09:58
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Agnieszka Skowron, agnieszka.skowron@zus.pl 14 632 75 87
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia