Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
29 lipca 2019 11:02
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Zakup infrastruktury techniczno-systemowej środowisk Access Point (AP) i RINA na potrzeby EESSI w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/49/19
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup infrastruktury techniczno-systemowej środowisk Access Point (AP) i RINA na potrzeby EESSI w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:
1. Część 1 zamówienia – Dostawa sprzętu na potrzeby środowisk Access Point (AP) i RINA dla systemu EESSI w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych wraz z usługą szkolenia oraz serwisu gwarancyjnego i konsultacji.
2. Część 2 zamówienia – Dostawa licencji na oprogramowanie na potrzeby środowisk Access Point (AP) i RINA dla systemu EESSI w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych wraz z usługą szkolenia oraz wsparcia i konsultacji.
3. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
1. dla Części 1 zamówienia:
- 48820000-2 - Serwery
- 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
- 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
- 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
- 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacje, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
- 72611000-6 – Usługi w zakresie wsparcia technicznego
- 80510000-2 – Usługi szkolenia specjalistycznego
2. dla Części 2 zamówienia:
- 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
- 48900000-7 – Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
- 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacje, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
- 72268000-1 – Usługi dostawy oprogramowania
- 72611000-6 – Usługi w zakresie wsparcia technicznego -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę składa się wraz z załącznikami, w tym JEDZ, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
-
Termin składania ofert
9 sierpnia 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania - 11418e82-8d21-4a59-a93f-73684b02a0b8
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
6. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków europejskich w ramach programu „Łącząc Europę” (Connecting Europe Facility - CEF) UE na lata 2014-2020, umowa nr INEA/CEF/ICT/A2016/119324 o dofinansowanie Projektu pn. Rozbudowa infrastruktury systemowo-sprzętowej środowisk Access Point (AP) i RINA na potrzeby EESSI w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych zawarta w dniu 1 marca 2017 r. pomiędzy Agencją Wykonawczą ds. Innowacyjności i Sieci (The Innovation and Networks Executive Agency – INEA), a Centralą Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (Nr zarejestrowania umowy w C/ZUS 1060088).
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia02 sierpnia 2019 17:14
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia12 sierpnia 2019 14:42
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia26 września 2019 16:52
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia26 września 2019 16:53
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia25 października 2019 10:12
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Kamila Porębska
tel. 22 667 17 14
e-mail: kamila.porebska@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia