Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    21 lutego 2019  12:18

  • Kategoria zakupowa

    Usługi szkoleniowe

  • Tytuł postępowania

    Przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej oraz pracowników zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    ul. Jachowicza 1, 09-402 Płock

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/273/6/2019-ZAP

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    80500000-9 - Usługi szkoleniowe

  • Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)

    1. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części.
    2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej oraz pracowników zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta w następujących zakresach tematycznych:
    a) Część 1: „Zarządzanie energią i organizacja czasu jako sposoby zwiększenia efektywności” – szkolenie dla kadry kierowniczej
    b) Część 2: „Czynniki wpływające na satysfakcję i zadowolenie klientów” – szkolenie dla pracowników zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta
    c) Część 3: „Obsługa klienta z niepełnosprawnością” – szkolenie dla pracowników zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu.

  • Kryteria oceny ofert

    - Cena oferty – 80 %
    - Doświadczenie zawodowe trenera w przeprowadzeniu szkoleń związanych ze wskazanym obszarem tematycznym – 20 %

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    Ofertę należy złożyć osobiście bądź korespondencyjnie w zaklejonej kopercie na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok.211.

  • Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    4 marca 2019  11:00

  • Dodatkowe informacje

    Osoby upoważnione do kontaktu:
    w zakresie opisu przedmiotu zamówienia
    - Jolanta Sieradzka +48 24 2625271 wew. 2339
    w zakresie proceduralnym
    - Paweł Rubinkowski tel. +48 24 2625271 wew. 2505

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 marca 2019  13:39

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 marca 2019  14:47

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 kwietnia 2019  08:40
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    Dla części I i II umowa została zawarta w dniu 04.04.2019 r. z Wykonawcą:
    FAKT Aktywne Szkolenia, ul. Jagodowa 6, 59-241 Koskowice.

    Dla części III umowa została zawarta w dniu 8.04.2019 r. z Wykonawcą:
    SIMPLICARE Sp. z o.o., ul. Prosta 69, 00-838 Warszawa.