Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    18 lipca 2019  14:23

  • Kategoria zakupowa

    Usługi ochrony

  • Tytuł postępowania

    Ochrona fizyczna budynków i posesji Oddziału ZUS w Płocku (budynek przy al. Jachowicza 1,
    al. Piłsudskiego 2b) i podległych jednostek terenowych: I/ZUS w Gostyninie i I/ZUS w Sierpcu oraz całodobowe utrzymanie w systemie monitoringu antywłamaniowego lokalnych systemów alarmowych w budynkach Oddziału ZUS w Płocku (budynek al. Jachowicza 1, budynek al. Piłsudskiego 2B oraz budynek ul. Tysiąclecia 10).

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/271/15/2019-ZAP

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    79710000-4-Usługi ochroniarskie
    79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

  • Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)

    Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna budynków i posesji Oddziału ZUS w Płocku (budynek przy al. Jachowicza 1, al. Piłsudskiego 2b) i podległych jednostek terenowych: I/ZUS w Gostyninie i I/ZUS w Sierpcu oraz całodobowe utrzymanie w systemie monitoringu antywłamaniowego lokalnych systemów alarmowych w budynkach Oddziału ZUS w Płocku (budynek al. Jachowicza 1, budynek al. Piłsudskiego 2B oraz budynek ul. Tysiąclecia 10).
    Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia w terminie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 13 września 2019r. do dnia 30 czerwca 2020r., a w przypadku przedłużającej się procedury prowadzenia postępowania termin rozpoczęcia realizacji zamówienia zostanie przesunięty o czas jej trwania.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część II ogłoszenia o zamówieniu - opis przedmiotu zamówienia.

  • Kryteria oceny ofert

    Całkowita cena oferty brutto - 90%

    Doświadczenie (liczba świadczonych usług w budynkach użyteczności publicznej) - 10%.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, pok. nr 211, I piętro, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych

  • Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    31 lipca 2019  12:00

  • Dodatkowe informacje

    Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00:
    1.W sprawach proceduralnych - Magdalena Lewandowska
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
    tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05
    2.W sprawach opisu przedmiotu zamówienia - Andrzej Fabirkiewicz
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
    Wydział Administracyjno-Gospodarczy
    tel. (24) 262-52-71 wew. 20-29.



Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 lipca 2019  07:51

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 lipca 2019  15:20

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 lipca 2019  10:36

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 lipca 2019  12:37

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 sierpnia 2019  10:51

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    02 października 2019  08:23

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 października 2019  12:07
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    Complex Sp. z o.o.
    ul. Starobrzeska 1
    49-300 Brzeg