Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
29 października 2018 15:30
-
Tytuł postępowania
Zakup i dostawa komputerów przenośnych wraz z wyposażeniem dodatkowym - postępowanie 2 z 5, znak: TZ/271/39/18
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/39/18
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 65 sztuk komputerów przenośnych (dalej: laptop) z systemem operacyjnym i wyposażeniem dodatkowym do Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Szczegółowe parametry techniczne laptopów i wyposażenia dodatkowego znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
-30213100-6 – Komputery przenośne,
-30237000-9 – Części, akcesoria i wyroby do komputerów. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferty winny być składane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00 pod adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter, wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia.
-
Termin składania ofert
9 listopada 2018 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia31 października 2018 15:20
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia31 października 2018 15:45
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmian terminu składania ofert z: 09.11.2018 r. do godz. 10.00 na: 13.11.208 r. do godz. 10.00.
Zmiana terminu otwarcia ofert z: 09.10.2018 r. godz. 10.30 na: 13.11.2018 r. godz. 10.00. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
13 listopada 2018 10:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia06 listopada 2018 16:27
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmian terminu składania ofert z: 09.11.2018 r. do godz. 10.00 na: 13.11.208 r. do godz. 10.00.
Zmiana terminu otwarcia ofert z: 09.11.2018 r. godz. 10.30 na: 13.11.2018 r. godz. 10.30. -
Termin składania ofert
13 listopada 2018 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia07 listopada 2018 15:31
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia07 listopada 2018 15:41
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmian terminu składania ofert z: 13.11.2018 r. do godz. 10.00 na: 14.11.2018 r. do godz. 10.30.
Zmiana terminu otwarcia ofert z: 13.11.2018 r. godz. 10.30 na: 14.11.2018 r. godz. 11.00. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
14 listopada 2018 10:30
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia14 listopada 2018 15:09
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia30 listopada 2018 12:55
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia02 stycznia 2019 09:23
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Pani Joanna Bąk
joanna.bak@zsu.pl
tel. 22 667 17 29 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia