Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    12 lipca 2019  12:48

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Dostosowanie SOK do standardów ZUS oraz wymiana terakoty na korytarzu w I/ZUS w Tomaszowie Lubelskim

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Biłgoraju

  • Adres zamawiającego

    Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj
    tel. (84) 688 12 00, fax. (84) 688 12 96; (84) 686 69 74

  • Województwo

    lubelskie

  • Numer postępowania

    030000/271/3/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu sali obsługi klientów (SOK) do standardów ZUS oraz wymiana terakoty na korytarzu w I/ZUS w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Jana Pawła II 6.
    2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 36 ust. 2 pkt 1) upzp wg poniższego rozwiązania:
    1) Część I – Dostosowanie SOK w I/ZUS w Tomaszowie Lubelskim do standardów ZUS;
    2) Część II - Wymiana terakoty na korytarzu w I/ZUS w Tomaszowie Lubelskim.
    3. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV (w rozumieniu art. 30 ust. 7 upzp):
    1) w zakresie części I:
    a) 45 43 11 00-8 - Kładzenie terakoty,
    b) 45 43 21 30-4 - Pokrywanie podłóg,
    c) 45 44 10 00-0 - Roboty szklarskie,
    d) 45 42 11 31-1 - Instalowanie drzwi,
    e) 45 42 11 46-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych,
    f) 45 41 00 00-4 - Tynkowanie,
    g) 45 44 21 80-2 - Powtórne malowanie,
    h) 45 42 11 41-4 - Instalowanie przegród,
    i) 45 22 32 10-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali,
    j) 45 22 33 00-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów,
    k) 45 00 00 00-7 - Roboty budowlane,
    l) 45 31 11 00-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego,
    m) 45 31 12 00-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
    n) 45 31 60 00-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych,
    o) 45 31 73 00-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych,
    p) 45 33 12 10-1 - Instalowanie wentylacji,
    q) 45 33 12 20-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych,
    r) 45 33 22 00-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne,
    s) 45 33 24 00-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych,
    t) 45 32 10 00-3 - Izolacja cieplna,
    u) 45 43 10 00-7 - Kładzenie płytek;
    2) w zakresie części II:
    a) 45 43 10 00-7 - Kładzenie płytek.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kurierem w siedzibie Zamawiającego tj. Oddział ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj na sali obsługi klienta, stanowisko „INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy”

  • Termin składania ofert

    29 lipca 2019  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia takich zamówień.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    1. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
    1) otwarcie ofert nastąpi w dniu: 29.07.2019 r. o godz. 9:30;
    2) miejsce otwarcia: siedziba Zamawiającego, Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 103 - sala szkoleniowa (nr 406 ) lub pokój nr 214.

    2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp:
    1) Monika Bednarz – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 12, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103;
    2) Sabina Nizio – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103.
    2. Osoby o których mowa w ust. 2 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 lipca 2019  10:45