Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu ograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
29 marca 2013 12:09
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
01-748 Warszawa,
ul. Szamocka 3, 5 -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/370/08/13
-
Określenie przedmiotu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie i wdrożenie rozwiązania dla Centrali Zakładu oraz
jego jednostek terenowych systemu archiwum wykorzystywanego do archiwizacji dokumentów, wraz ze
świadczeniem gwarancji i usług utrzymaniowych.
Budowany system będzie posiadał minimum 10 000 użytkowników. Realizacja zamówienia będzie musiała
uwzględnić posiadane przez ZUS licencje na oprogramowanie, w szczególności IBM FileNet Content Manager.
Realizacja zamówienia będzie musiała uwzględnić integrację m.in. z systemami obiegu dokumentów Zakładu
(Elektroniczna Platforma Wymiany Danych oraz Elektroniczny System Obiegu Dokumentów), a także migracji danych z minimum sześciu obecnie wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych.
Realizacja zamówienia będzie musiała uwzględnić szczegółowe opracowanie koncepcji infrastruktury
sprzętowej - w ramach zamówienia nie będzie dostarczana infrastruktura sprzętowa.
Realizacja zamówienia będzie musiała uwzględnić opracowanie i dostarczenie szczegółowej dokumentacji
projektowej, a także przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń/warsztatów w zakresie: administracji systemu, administracji baz danych, użytkowania systemu, obsługi wsparcia użytkownika (Help Desk).
CPV: 48000000 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 72212517 - usługi opracowania oprogramowania informatycznego, 72110000 - usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego, 72253200 - usługi w zakresie wsparcia systemu.
Wzory dokumentów, które należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu znajdują się pod adresem http://www.zus.pl/zampub/files/zalaczniki20130327.zip
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. -
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawyz dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
-
Termin wykonania zamówienia
36 miesięcy od daty zawarcia umowy
-
Opis warunków udziału w postępowaniu, w tym odnoszących się do właściwości wykonawcy, wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Warunki udziału w postępowaniu.
A.Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego
lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w
postępowaniu:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.) i złożą wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do ogłoszenia;
2) spełniają warunki podmiotowe określone poniżej ust. B i ust. C.I i C.II ogłoszenia i na potwierdzenie spełnienia warunków przedstawiają wymienione tam dokumenty;
3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2.1. Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia składa:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp sporządzone wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 3 do ogłoszenia;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz pkt 10 i 11 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy
Pzp,albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
3. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które zobowiązany jest złożyć Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i
podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
2) w przypadku, gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia składają
wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu
pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w
postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;
4. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
5. Wykonawca zagraniczny
5.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w ust. 2.1 powyżej:
1) pkt 2), 3), 4), 6) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia;
2) pkt 5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania
albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8, 10
i 11 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie wydaje się dokumentów wskazanych w ust. 5.1. Wykonawca składa dokument zawierający
oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminach określonych w ust. 5.1.
6. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie:
1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1, składają jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przy czym:
a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 2.1. powyżej składa każdy z Wykonawców,
b) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych - wszyscy Wykonawcy wspólnie,
c) pozostałe dokumenty składają Wykonawcy wspólnie.
7. Forma dokumentów:
1) wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 1.1 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
2) za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania
firmy, wskazane we właściwym rejestrze bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie;
3) w przypadku, gdy załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia dokumenty zostały sporządzone w języku obcym (w tym dokumenty składane przez Wykonawcę zagranicznego) Wykonawca składa je wraz z tłumaczeniem na język polski;
4) jeżeli złożone kserokopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich
prawidłowości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu;
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku
podmiotów,na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp,
kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
8. Forma przekazywania informacji, oświadczeń i dokumentów w postępowaniu:
1) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub
mailem w postaci skanu dokumentu z podpisem z uwzględnieniem pkt 2. poniżej . Adres Zamawiającego, na który
Wykonawcy przekazują dokumenty: na numer faksu: 22 667-17-33/36 lub drogą elektroniczną na adres:
malgorzata.bladosz@zus.pl., z uwzględnieniem pkt 2 poniżej;
2) forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty oraz wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu
ograniczonym wraz z załącznikami (dotyczy również uzupełnienia - art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień
publicznych), w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, a także zmiany lub wycofania oferty oraz wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym;
3) Wykonawca potwierdza niezwłocznie fakt otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji poprzez podpisanie pierwszej strony dokumentu i jej odesłanie na faks lub mail Zamawiającego;
4) jeżeli Wykonawca przekaże oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, mailem lub
pisemnie, za datę ich złożenia przyjmuje się datę wpływu pierwszego dokumentu - dokument uważa się za
złożony w terminie jeżeli jego treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu, z zastrzeżeniem pkt 2 powyżej.
B. Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawca powinien wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia tj.:
1. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 000 000,00 PLN.
2. W okresie ostatnich 3 (trzech) lat obrotowych, w każdym roku obrotowym osiągnął średni przychód
netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów z prowadzonej przez siebie działalności w wysokości nie mniejszej niż 15 000 000,00 PLN.
Na potwierdzenie spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z wnioskiem o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, składa:
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 5 000 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
2) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie
z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego
części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych
dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata
obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni wykazać, że warunki
określone powyżej spełniają łącznie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający oceni, czy
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. B ogłoszenia, na podstawie złożonych
wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentów na zasadzie: Wykonawca
spełnia albo nie spełnia.
C. Kwalifikacje techniczne:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
I. Warunki posiadania wiedzy i doświadczenia wraz z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
1. Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wykonali co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego
wykorzystywanego do archiwizacji dokumentów, opartego o rozwiązanie IBM FileNet Content Manager,
gdzie:
- każda z usług dotyczyła systemu informatycznego cechującego się możliwością równoległej pracy
minimum 2000 użytkowników,
- wartość każdej usługi wynosiła co najmniej 20 000 000,00 zł brutto.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę opisanego warunku dotyczącego wiedzy i oświadczenia, Zamawiający żąda złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wykazu wykonanych usług głównych, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Ogłoszenia, oraz
załączenia dowodu/ dowodów potwierdzającego/ potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały
wykonane należycie.
II. Warunki dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z opisem sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i umiejętnościami
odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia takich osób wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania
osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia.
Wymagania w zakresie doświadczenia i umiejętności oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję, jakie
muszą spełniać osoby, są następujące:
1) minimum 1 (jedna) osoba, dedykowana do pełnienia funkcji Kierownika Projektu, która powinna się
cechować następującymi umiejętnościami:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe rozumiane jako udział w projektach informatycznych,
c) co najmniej 24 miesięczny udział jako kierownik lub zastępca kierownika projektu w ciągu ostatnich 5
lat przed terminem składania wniosków, w projekcie/projektach informatycznych polegających na budowie
systemu informatycznego wykorzystywanego do archiwizacji dokumentów, z których co najmniej jeden
projekt miał wartość minimum 10 000 000,00 PLN brutto,
d) umiejętności niezbędne dla uzyskania certyfikatu PRINCE2™ Practitioner lub PMI lub IPMA Level
C, potwierdzone tymi dokumentami lub innymi dokumentami, które potwierdzają takie umiejętności jak
wymienione dokumenty (wykluczone są oświadczenia Wykonawcy);
2) minimum 2 (dwie) osoby, dedykowane do pełnienia funkcji Analityka, które powinny się cechować
następującymi umiejętnościami:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe rozumiane jako udział w projektach informatycznych
polegających na opracowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego wykorzystywanego do archiwizacji
dokumentów,
c) co najmniej 24 miesięczny udział jako analityka w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania
wniosków, w projekcie/projektach informatycznych polegających na budowie systemu archiwum
wykorzystywanego do archiwizacji dokumentów, z których co najmniej jeden projekt miał wartość minimum
10 000 000,00 PLN brutto;
3) minimum 1 (jedna) osobą, dedykowana do pełnienia funkcji Projektanta, która powinna się cechować
następującymi umiejętnościami:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe rozumiane jako staż pracy w podmiotach realizujących
projekty informatyczne,
c) co najmniej 24 miesięczny udział jako projektanta w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania
wniosków, w projekcie/projektach informatycznych, z
których co najmniej jeden projekt miał wartość minimum 10 000 000,00 PLN brutto;
4) minimum 1 (jedna) osoba, dedykowana do pełnienia
funkcji Architekta, która powinna się cechować
następującymi umiejętnościami:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe rozumiane jako udział w realizacji projektów
informatycznych ,
c) co najmniej 24 miesięczny udział, w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania wniosków, jako projektant lub architekt w projekcie/projektach informatycznych obejmujących zakresem budowę architektury korporacyjnej, z których co najmniej jeden projekt miał wartość minimum 10 000 000,00 PLN brutto,
d) posiadająca umiejętności niezbędne dla uzyskania certyfikatu TOGAF Foudation lub CITA - M (Certified
Information Technology Architect Master) lub CEA (Certified Enterprise Architect), potwierdzone
tym dokumentem lub innymi dokumentami, które potwierdzają takie umiejętności jak wymieniony
dokument (wykluczone są oświadczenia Wykonawcy);
5) minimum 1 (jedna) osoba, dedykowana do pełnienia funkcji Kierownika Testów, która powinna się cechować następującymi umiejętnościami:
a) minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe rozumiane jako udział w realizacji projektów
informatycznych,
b) co najmniej 24 miesięczny udział, w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania wniosków, jako kierownik testów w jednym projekcie/projektach informatycznych, z których co najmniej jeden projekt miał wartość minimum 10 000 000,00 PLN brutto,
c) posiada umiejętności niezbędne dla uzyskania certyfikatu ISTQB Advanced Level lub ISEB
Intermediate Level potwierdzone tym dokumentem lub innymi dokumentami, które potwierdzają takie
umiejętności jak wymieniony dokument (wykluczone są oświadczenia Wykonawcy);
Każda z powyższych ról (funkcji) Zespołu Projektowo -Wdrożeniowego musi być pełniona przez inną osobę.
Wykonawca zapewni komunikacje personelu Zespołu Projektowo - Wdrożeniowego z Zamawiającym w
języku polskim.
W celu wykazania (potwierdzenia) spełniania przez Wykonawcę opisanego warunku dotyczącego
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z
wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i umiejętności niezbędnych do
wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do Ogłoszenia), zawierającego co najmniej następujące informacje o każdej z osób:
i. Imię i nazwisko;
ii. Rola w realizacji przedmiotu zamówienia, np.
Kierownik projektu, itp.;
iii. Informacje dotyczące wykształcenia i umiejętności, potwierdzające spełnienie warunku;
iv. Informacje dotyczące doświadczenia:
• okres doświadczenia zawodowego;
• nazwa projektu oraz na rzecz jakiego podmiotu był realizowany;
• pełniona funkcja (rola) w projekcie;
• okres pełnienia funkcji w wymaganym zakresie;
• wartość projektu brutto (w przypadku projektu spełniającego warunek wartości);
v. Informację o podstawie dysponowania daną osobą, np. poprzez użycie sformułowania „dysponuję/
dysponujemy osobą na podstawie ... (podać podstawę dysponowania osobą, np. umowa o dzieło, umowa
o pracę, umowa zlecenie)” albo „będę/będziemy dysponować osobą na podstawie ... (podać podstawę
dysponowania osobą, np. umowa o dzieło, umowa o pracę, umowa zlecenie)” – z wyłączeniem sytuacji, gdy
dana osoba jest jednocześnie Wykonawcą (jako osoba fizyczna).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni wykazać, że warunki
określone powyżej spełniają łącznie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający oceni, czy
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. C.I i ust. C.II ogłoszenia, na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentów na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia. -
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w w postępowaniu zostały określone w powyższej części "Opis warunków udziału w postępowaniu, w tym odnoszących się do właściwości wykonawcy, wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis posobu dokonywania oceny spełniania tych warunków" niniejszego ogłoszenia.
-
Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:
1. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert pięciu Wykonawców, spełniających warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających wymagane warunki w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny punktowej na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę wykazów wykonanych usług, przy czym ocenie punktowej podlegać będzie jedynie własne doświadczenie Wykonawcy (lub Wykonawców występujących wspólnie) - Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie posługiwania się
doświadczeniem i wiedzą innych podmiotów na zasadzie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.
2. Opis oceny i klasyfikacji wykonawców:
1) Zamawiający dokona zsumowania kwot maksymalnie 5 (pięciu) usług o najwyższej wartości, wykazanych w Wykazie wykonanych usług, będących własnym doświadczeniem Wykonawcy, przy czym każda z usług musi obejmować opracowanie i wdrożenie systemu informatycznego wykorzystywanego do archiwizacji dokumentów oparte o rozwiązanie IBM FileNet Content Manager , gdzie wartość każdej usługi wynosiła co najmniej 20 000 000,00 zł brutto oraz każda z usług dotyczyła systemu informatycznego cechującego się możliwością równoległej pracy minimum 2000 użytkowników,
2) z łącznej sumy kwot usług, o której mowa w pkt 1 powyżej, Zamawiający za każde pełne 20 000 000,00 zł brutto przyzna 1 punkt, 3) maksymalna ilość punktów do zdobycia za usługi wynosi 10. W celu wykazania usług do ustalania listy wykonawców zaproszonych do składania ofert, Zamawiający żąda złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykazu wykonanych usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Ogłoszenia, oraz załączenia dowodów potwierdzających, że usługi ww. zakresie zostały wykonane należycie.
3. Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów z zastrzeżeniem, że:
1) Jeśli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczę punktów, obliczoną zgodnie z wyżej opisaną zasadą;
3) W przypadku otrzymania takiej samej, liczby punktów, przez piątego i kolejnych Wykonawców
Zamawiający zakwalifikuje wszystkich wykonawców, którzy otrzymali liczbę punktów wyższą lub równą jak piąty Wykonawca. -
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium.
2. Kwota wadium: 639.000,00 PLN (słownie:sześćset trzydzieści dziewięć tysięcy złotych).
3. Wadium nie wnosi się na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
4. Do wniesienia wadium zobowiązani będą Wykonawcy zaproszeni przez Zamawiającego do składania ofert. -
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Cena oferty brutto - 40 %,
2. Koncepcja rozwiązania - 60% -
Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Siedziba Zamawiającego: Warszawa, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło C, I piętro, Sekretariat Departamentu Zamówień Publicznych ZUS, pok. 104.
Data składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.04.2013r. do godz. 09:00 -
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
-
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do
Ogłoszenia,wraz załącznikami należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach.
Kopertę zewnętrzną należy oznaczyć w następujący sposób: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Departament Zamówień Publicznych, 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5, "Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na budowę i wdrożenie w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych systemu Archiwum dokumentów papierowych i elektronicznych Znak sprawy TZ/370/08/13".
Koperta wewnętrzna musi być oznakowana w następujący sposób:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych,„Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu” i zaadresowana na
adres Wykonawcy.
2. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu za pomocą faksu - wyłącznie na numer 22 667-17-33/36 lub drogą elektroniczną – wyłącznie na adres:
malgorzata.bladosz@zus.pl.
3. Zamawiający informuje, że przy przeliczaniu wartości kwot dotyczących spełnienia warunków udziału w
postępowaniu wyrażonych w walutach obcych, stosowany będzie średni kurs wymiany walut NBP dla
danej waluty z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający
dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje
ww.informacje. W przypadku gdy dana waluta już nie istnieje, to do przeliczenia wartości przyjęty będzie średni kurs wymiany walut NBP z ostatniego dnia jej istnienia.
4. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu posługuje się następującymi pojęciami:
1) Pod pojęciem „systemu informatycznego wykorzystywanego do archiwizacji dokumentów” Zamawiający
rozumie system zajmujący się archiwizacją dokumentów papierowych oraz elektronicznych
(z uwzględnieniem zasad wspomagania zarządzania obiegiem dokumentów) w oparciu o narzędzia workflow z użyciem silnika procesów zgodnego z XPDL (wmc.org) lub BPEL (oasis-open.org).
2) Pod pojęciem „workflow” Zamawiający rozumie automatyzację procesów biznesowych, w całości lub
w części, podczas której dokumenty, informacje lub zadania są przekazywane od jednego uczestnika do
następnego, według odpowiednich procedur zarządczych. Definicja zgodna z definicją koalicji WFMC (ang.
WorkFlow Management Coalition).
3) Pod pojęciem "usługi głównej" Zamawiający rozumie te usługi, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
4) Pod pojęciem "dowodu/dowodów" na potwierdzenie, że usługi wykazane zostały wykonane należycie,
Zamawiający rozumie:
- poświadczenie;
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej;
- wykonawca może w miejsce poświadczeń przedkładać również dokumenty potwierdzające należyte
wykonanie usług;
przy czym w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
5. Zamawiający informuje, iż nie zastosował dialogu technicznego przed wszczęciem niniejszego postępowania.
6. SIWZ zostanie przekazana przy zaproszeniu do składania ofert. SIWZ nie zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.
7. Płatność dokonana będzie przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiajacego faktury VAT.
8. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 29.03.2013r.
Protesty, odpowiedzi na protesty, wezwania o przyłączenie do protestów oraz rozstrzyganie protestów (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)
-
Data publikacji ogłoszenia12 kwietnia 2013 11:24
-
Protesty, odpowiedzi na protesty, wezwania o przyłączenie do protestów oraz rozstrzyganie protestów
Protesty, odpowiedzi na protesty, wezwania o przyłączenie do protestów oraz rozstrzyganie protestów (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)
-
Data publikacji ogłoszenia12 kwietnia 2013 15:08
-
Protesty, odpowiedzi na protesty, wezwania o przyłączenie do protestów oraz rozstrzyganie protestów
Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)
-
Data publikacji ogłoszenia26 kwietnia 2013 12:00
-
Nazwa zmienionego pola
Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
-
Treść zmiany
Data składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.05.2013r. do godz. 09:00.
Dodatkowa informacja:
Przedłużenie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wynika z faktu oczekiwania na odpis orzeczenia Izby z dnia 24.04.2013r. wraz z uzasadnieniem, celem dokonania modyfikacji ogłoszenia.
Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)
-
Data publikacji ogłoszenia09 maja 2013 14:39
-
Nazwa zmienionego pola
Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
-
Treść zmiany
Data składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.05.2013r. do godz. 09:00.
Dodatkowa informacja:
Przedłużenie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wynika z faktu dalszego oczekiwania na odpis orzeczenia Izby z dnia 24.04.2013r. wraz z uzasadnieniem, celem dokonania modyfikacji ogłoszenia.
Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)
-
Data publikacji ogłoszenia21 maja 2013 10:08
-
Nazwa zmienionego pola
Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
-
Treść zmiany
Data składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.05.2013r. do godz. 09:00.
Dodatkowa informacja:
Przedłużenie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wynika z konieczności
doprecyzowania warunków udziału w postępowaniu, w związku z wyrokiem KIO z dnia 24 kwietnia 2013r.
Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)
-
Data publikacji ogłoszenia28 maja 2013 12:24
-
Nazwa zmienionego pola
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
-
Treść zmiany
Dotychczasowe zapisy otrzymują nowe następujące brzmienie:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie i wdrożenie rozwiązania dla Centrali Zakładu oraz
jego jednostek terenowych systemu archiwum wykorzystywanego do archiwizacji dokumentów, wraz ze
świadczeniem gwarancji i usług utrzymaniowych.
Budowany system będzie posiadał minimum 10 000 użytkowników. Realizacja zamówienia będzie musiała
uwzględnić posiadane przez ZUS licencje na oprogramowanie, w szczególności IBM FileNet Content Manager.
Realizacja zamówienia będzie musiała uwzględnić integrację m.in. z systemami obiegu dokumentów Zakładu
(Elektroniczna Platforma Wymiany Danych oraz Elektroniczny System Obiegu Dokumentów), a także migracji danych z minimum sześciu obecnie wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych.
Realizacja zamówienia będzie musiała uwzględnić szczegółowe opracowanie koncepcji infrastruktury
sprzętowej - w ramach zamówienia nie będzie dostarczana infrastruktura sprzętowa.
Realizacja zamówienia będzie musiała uwzględnić opracowanie i dostarczenie szczegółowej dokumentacji
projektowej, a także przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń/warsztatów w zakresie: administracji systemu, administracji baz danych, użytkowania systemu, obsługi wsparcia użytkownika (Help Desk).
CPV: 48000000 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 72212517 - usługi opracowania oprogramowania informatycznego, 72110000 - usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego, 72253200 - usługi w zakresie wsparcia systemu.
Wzory dokumentów, które należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu znajdują się pod adresem
http://www.zus.pl/zampub/files/załaczniki20130527.zip
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)
-
Data publikacji ogłoszenia28 maja 2013 12:25
-
Nazwa zmienionego pola
Opis warunków udziału w postępowaniu, w tym odnoszących się do właściwości wykonawcy, wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
-
Treść zmiany
Dotychczasowe zapisy w pkt „C. Kwalifikacje techniczne” otrzymują nowe następujące brzmienie:
C. Kwalifikacje techniczne:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
I. Warunki posiadania wiedzy i doświadczenia wraz z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
1. Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wykonali co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego
wykorzystywanego do archiwizacji dokumentów, gdzie:
- każda z usług dotyczyła systemu informatycznego cechującego się możliwością równoległej pracy
minimum 2000 użytkowników,
- wartość każdej usługi wynosiła co najmniej 20 000 000,00 zł brutto.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę opisanego warunku dotyczącego wiedzy i oświadczenia, Zamawiający żąda złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wykazu wykonanych usług głównych, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Ogłoszenia, oraz
załączenia dowodu/ dowodów potwierdzającego/ potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały
wykonane należycie.
II. Warunki dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z opisem sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i umiejętnościami
odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia takich osób wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania
osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia.
Wymagania w zakresie doświadczenia i umiejętności oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję, jakie
muszą spełniać osoby, są następujące:
1) minimum 1 (jedna) osoba, dedykowana do pełnienia funkcji Kierownika Projektu, która powinna się
cechować następującymi umiejętnościami:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe rozumiane jako udział w projektach informatycznych,
c) co najmniej 24 miesięczny udział jako kierownik lub zastępca kierownika projektu w ciągu ostatnich 5
lat przed terminem składania wniosków, w projekcie/projektach informatycznych polegających na budowie
systemu informatycznego wykorzystywanego do archiwizacji dokumentów, z których co najmniej jeden
projekt miał wartość minimum 10 000 000,00 PLN brutto,
d) umiejętności niezbędne dla uzyskania certyfikatu PRINCE2™ Practitioner lub PMI lub IPMA Level
C, potwierdzone tymi dokumentami lub innymi dokumentami, które potwierdzają takie umiejętności jak
wymienione dokumenty (wykluczone są oświadczenia Wykonawcy);
2) minimum 2 (dwie) osoby, dedykowane do pełnienia funkcji Analityka, które powinny się cechować
następującymi umiejętnościami:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe rozumiane jako udział w projektach informatycznych
polegających na opracowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego wykorzystywanego do archiwizacji
dokumentów,
c) co najmniej 24 miesięczny udział jako analityka w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania
wniosków, w projekcie/projektach informatycznych polegających na budowie systemu archiwum
wykorzystywanego do archiwizacji dokumentów, z których co najmniej jeden projekt miał wartość minimum
10 000 000,00 PLN brutto;
3) minimum 1 (jedna) osobą, dedykowana do pełnienia funkcji Projektanta, która powinna się cechować
następującymi umiejętnościami:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe rozumiane jako staż pracy w podmiotach realizujących
projekty informatyczne,
c) co najmniej 24 miesięczny udział jako projektanta w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania
wniosków, w projekcie/projektach informatycznych, z
których co najmniej jeden projekt miał wartość minimum 10 000 000,00 PLN brutto;
4) minimum 1 (jedna) osoba, dedykowana do pełnienia
funkcji Architekta, która powinna się cechować
następującymi umiejętnościami:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe rozumiane jako udział w realizacji projektów
informatycznych ,
c) co najmniej 24 miesięczny udział, w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania wniosków, jako projektant lub architekt w projekcie/projektach informatycznych obejmujących zakresem budowę architektury korporacyjnej, z których co najmniej jeden projekt miał wartość minimum 10 000 000,00 PLN brutto,
d) posiadająca umiejętności niezbędne dla uzyskania certyfikatu TOGAF Foudation lub CITA - M (Certified
Information Technology Architect Master) lub CEA (Certified Enterprise Architect), potwierdzone
tym dokumentem lub innymi dokumentami, które potwierdzają takie umiejętności jak wymieniony
dokument (wykluczone są oświadczenia Wykonawcy);
5) minimum 1 (jedna) osoba, dedykowana do pełnienia funkcji Kierownika Testów, która powinna się cechować następującymi umiejętnościami:
a) minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe rozumiane jako udział w realizacji projektów
informatycznych,
b) co najmniej 24 miesięczny udział, w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania wniosków, jako kierownik testów w jednym projekcie/projektach informatycznych, z których co najmniej jeden projekt miał wartość minimum 10 000 000,00 PLN brutto,
c) posiada umiejętności niezbędne dla uzyskania certyfikatu ISTQB Advanced Level lub ISEB
Intermediate Level potwierdzone tym dokumentem lub innymi dokumentami, które potwierdzają takie
umiejętności jak wymieniony dokument (wykluczone są oświadczenia Wykonawcy);
Każda z powyższych ról (funkcji) Zespołu Projektowo -Wdrożeniowego musi być pełniona przez inną osobę.
Wykonawca zapewni komunikacje personelu Zespołu Projektowo - Wdrożeniowego z Zamawiającym w
języku polskim.
W celu wykazania (potwierdzenia) spełniania przez Wykonawcę opisanego warunku dotyczącego
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z
wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i umiejętności niezbędnych do
wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do Ogłoszenia), zawierającego co najmniej następujące informacje o każdej z osób:
i. Imię i nazwisko;
ii. Rola w realizacji przedmiotu zamówienia, np.
Kierownik projektu, itp.;
iii. Informacje dotyczące wykształcenia i umiejętności, potwierdzające spełnienie warunku;
iv. Informacje dotyczące doświadczenia:
• okres doświadczenia zawodowego;
• nazwa projektu oraz na rzecz jakiego podmiotu był realizowany;
• pełniona funkcja (rola) w projekcie;
• okres pełnienia funkcji w wymaganym zakresie;
• wartość projektu brutto (w przypadku projektu spełniającego warunek wartości);
v. Informację o podstawie dysponowania daną osobą, np. poprzez użycie sformułowania „dysponuję/
dysponujemy osobą na podstawie ... (podać podstawę dysponowania osobą, np. umowa o dzieło, umowa
o pracę, umowa zlecenie)" albo „będę/będziemy dysponować osobą na podstawie ... (podać podstawę
dysponowania osobą, np. umowa o dzieło, umowa o pracę, umowa zlecenie)" – z wyłączeniem sytuacji, gdy
dana osoba jest jednocześnie Wykonawcą (jako osoba fizyczna).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni wykazać, że warunki
określone powyżej spełniają łącznie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający oceni, czy
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. C.I i ust. C.II ogłoszenia, na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentów na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.
Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)
-
Data publikacji ogłoszenia28 maja 2013 12:27
-
Nazwa zmienionego pola
Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert
-
Treść zmiany
Dotychczasowe zapisy otrzymują nowe następujące brzmienie:
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:
1. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert pięciu Wykonawców, spełniających warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających wymagane warunki w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny punktowej na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę wykazów wykonanych usług, przy czym ocenie punktowej podlegać będzie jedynie własne doświadczenie Wykonawcy (lub Wykonawców występujących wspólnie) - Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie posługiwania się
doświadczeniem i wiedzą innych podmiotów na zasadzie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.
2. Opis oceny i klasyfikacji wykonawców:
1) Zamawiający dokona zsumowania kwot maksymalnie 5 (pięciu) usług o najwyższej wartości, wykazanych w Wykazie wykonanych usług, będących własnym doświadczeniem Wykonawcy, przy czym każda z usług musi obejmować opracowanie i wdrożenie systemu informatycznego wykorzystywanego do archiwizacji dokumentów, gdzie wartość każdej usługi wynosiła co najmniej 20 000 000,00 zł brutto oraz każda z usług dotyczyła systemu informatycznego cechującego się możliwością równoległej pracy minimum 2000 użytkowników,
2) z łącznej sumy kwot usług, o której mowa w pkt 1 powyżej, Zamawiający za każde pełne 20 000 000,00 zł brutto przyzna 1 punkt, 3) maksymalna ilość punktów do zdobycia za usługi wynosi 10. W celu wykazania usług do ustalania listy wykonawców zaproszonych do składania ofert, Zamawiający żąda złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykazu wykonanych usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Ogłoszenia, oraz załączenia dowodów potwierdzających, że usługi ww. zakresie zostały wykonane należycie.
3. Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów z zastrzeżeniem, że:
1) Jeśli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczę punktów, obliczoną zgodnie z wyżej opisaną zasadą;
3) W przypadku otrzymania takiej samej, liczby punktów, przez piątego i kolejnych Wykonawców
Zamawiający zakwalifikuje wszystkich wykonawców, którzy otrzymali liczbę punktów wyższą lub równą jak piąty Wykonawca.
Modyfikacje ogłoszenia (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)
-
Data publikacji ogłoszenia28 maja 2013 12:31
-
Nazwa zmienionego pola
Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
-
Treść zmiany
Dotychczasowe zapisy otrzymują nowe następujące brzmienie:
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Siedziba Zamawiającego: Warszawa, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło C, I piętro, Sekretariat Departamentu Zamówień Publicznych ZUS, pok. 104.
Data składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.06.2013r. do godz. 09:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)
-
Data publikacji ogłoszenia30 maja 2018 15:49
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/370/08/13
-
Określenie trybu zamówienia
przetarg ograniczony
-
Określenie przedmiotu zamówienia
Budowa i wdrożenie w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Systemu Archiwum dokumentów papierowych i elektronicznych (dot. ogłoszenia o zamówieniu nr 2013/S 065-109137 z dnia 03/04/2013)
-
Unieważnienie postępowania (uzasadnienie)
Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie:
I. art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nastąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
II. art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (postępowanie/a wszczęte do dnia 27.07.2016 r.)
-
Data publikacji ogłoszenia06 lipca 2018 15:45
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/370/8/13
-
Określenie trybu zamówienia
przetarg ograniczony
-
Określenie przedmiotu zamówienia
Budowa i wdrożenie w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Systemu Archiwum dokumentów papierowych i elektronicznych
(dot. ogłoszenia o zamówieniu nr 2013/S 065-109137 z dnia 03/04/2013) -
Unieważnienie postępowania (uzasadnienie)
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
30/05/2018 informacja o unieważnieniu postępowania została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego i przekazana Wykonawcom.
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania opublikowane zostało na formularzu "Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia" nr 2018/S 128-293087 z dnia 06/07/2018.