Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    21 września 2018  14:19

  • Kategoria zakupowa

    Usługi szkoleniowe

  • Tytuł postępowania

    Zakup szkoleń w zakresie umiejętności interpersonalnych, umiejętności menedżerskich oraz obsługi klientów

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala
    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/38/17

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    80570000-0 – Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego.

  • Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)

    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup szkoleń w zakresie umiejętności interpersonalnych, umiejętności menedżerskich oraz obsługi klientów w podziale na następujące części:
    - Część I – kompetencje menedżerskie,
    - Część II – komunikacja,
    - Część III – kreatywność,
    - Część IV – obsługa klientów,
    - Część V – radzenie sobie ze stresem i zarządzanie emocjami,
    - Część VI – sztuka prezentacji i wystąpienia publiczne,
    - Część VII – współpraca w zespole,
    - Część VIII – zarządzanie sobą w czasie.
    Wykonawca wraz z ofertą złoży Projekt programu szkolenia w celu dokonania oceny jakości szkolenia.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we Wzorze umowy.
    2. W ramach Umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w ramach prawa opcji, skierowania do przeszkolenia dodatkowej liczby grup, tzn. w czasie trwania Umowy może zwiększyć liczbę grup do szkoleń w każdej z części zamówienia, zgodnie z postanowieniami Załącznika nr 1 do Umowy.
    3. Zamawiający informuje, że Wykonawcy będą składać oferty odnosząc się do ceny jednego dnia szkolenia za jedną grupę na dany temat.
    4. Termin wykonania zamówienia: w ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

  • Kryteria oceny ofert

    Całkowita cena oferty brutto (C) - 40 %
    Jakość szkolenia (J) - 40%
    Doświadczenie trenerów (D) - 20 %

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście lub poprzez posłańca od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 16:00, na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ofertę zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin ich złożenia,

  • Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    16 października 2018  14:30

  • Dodatkowe informacje

    Warunki udziału w postępowaniu określone zostały w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (pkt 4.1.1.4.), stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 września 2018  15:32

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 października 2018  11:33

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 października 2018  11:32

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 października 2018  09:36

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 lutego 2019  13:03

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 lutego 2019  12:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 lutego 2019  10:46

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 marca 2019  08:30
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    1. Dotyczy części I zamówienia „Kompetencje menedżerskie” - umowa została zawarta w dniu 19.03.2019 r. z wykonawcą: ALTKOM AKADEMIA S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa.
    2. Dotyczy części II zamówienia „Komunikacja” - umowa została zawarta w dniu 18.03.2019 r. z wykonawcą EDU-PASJA Sp. z o.o., ul. Żupańskiego 19/6, 61-542 Poznań.
    3. Dotyczy części III zamówienia „Kreatywność” - umowa została zawarta w dniu 19.03.2019 r. z wykonawcą: ALTKOM AKADEMIA S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa.
    4. Dotyczy części IV zamówienia „Obsługa Klientów” - umowa została zawarta w dniu 18.03.2019 z wykonawcą EDU-PASJA Sp. z o.o., ul. Żupańskiego 19/6, 61-542 Poznań.
    5. Dotyczy części V zamówienia "Radzenie sobie ze stresem i zarządzanie emocjami” - umowa została zawarta w dniu 18.03.2019 r. z wykonawcą EDU-PASJA Sp. z o.o., ul. Żupańskiego 19/6, 61-542 Poznań.
    6. Dotyczy części VI zamówienia "Sztuka prezentacji i wystąpienia publiczne” - umowa została zawarta w dniu 18.03.2019 r. z wykonawcą EDU-PASJA Sp. z o.o., ul. Żupańskiego 19/6, 61-542 Poznań.
    7. Dotyczy części VII zamówienia „Współpraca w zespole” - umowa została zawarta w dniu 19.03.2019 r. z wykonawcą: ALTKOM AKADEMIA S.A., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa.
    8. Dotyczy części VIII zamówienia "Zarządzanie sobą w czasie” - umowa została zawarta w dniu 18.03.2019 r. z wykonawcą EDU-PASJA Sp. z o.o., ul. Żupańskiego 19/6, 61-542 Poznań.