Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
24 maja 2019 10:34
-
Tytuł postępowania
Dostawa (sprzedaż i dystrybucja) energii cieplnej dla obiektów Centralnego Ośrodka Obliczeniowego, Centrali ZUS w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5 oraz Biura Poligrafii w Warszawie ul. Podskarbińska 25A wraz z pracami konserwacyjno-przeglądowymi
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/10/19
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
09321000-5
09323000-9 -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
https://epuap.gov.pl/wps/myportal
-
Termin składania ofert
2 lipca 2019 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Identyfikator postępowania - 5dd63ae8-5ff1-4dd1-be75-67a8810ea6c9
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia01 lipca 2019 14:41
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia01 lipca 2019 14:54
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Numer sekcji: IV.2.2.
Zamiast:
Data: 02/07/2019
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 17/07/2019
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.7.
Zamiast:
Data: 02/07/2-019
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 17/07/2019
Czas lokalny: 13:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
17 lipca 2019 09:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia01 lipca 2019 15:07
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
Numer sekcji: II.2.4 punkt 1.1
Zamiast:
Centralny Ośrodek Obliczeniowy Centrali ZUS w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5 w ilości mocy zamówionej 3,2440 MW w czasie obowiązywania umowy; miejscem dostawy energii cieplnej jest węzeł cieplny usytuowany w budynku Centrali ZUS na terenie obiektu, który jest podłączony poprzez przyłącze do sieci cieplnej.
Szacunkowa ilość ciepła dostarczanego w czasie obowiązywania umowy nie przekroczy 14 400 GJ.
Powinno być:
Centralnego Ośrodka Obliczeniowego i Centrali ZUS w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5 w ilości mocy zamówionej 1,6220 MW; miejscem dostawy energii cieplnej jest węzeł cieplny usytuowany w budynku Centrali ZUS na terenie obiektu, który jest podłączony poprzez przyłącze do sieci cieplnej.
Szacunkowa ilość ciepła dostarczanego w każdym roku obowiązywania umowy nie przekroczy 7 200 GJ.
Numer sekcji: II.2.4 punkt 1.2.
Zamiast:
Obiektu Biura Poligrafii w Warszawie ul. Podskarbińska 25 A w ilości mocy zamówionej 0,6586 MW; miejscem dostawy energii cieplnej jest węzeł cieplny usytuowany w budynku Biura Poligrafii, który jest podłączony poprzez przyłącze do sieci cieplnej.
Szacunkowa ilość ciepła dostarczanego w czasie obowiązywania umowy nie przekroczy 3 600 GJ.
Powinno być:
Obiektu Biura Poligrafii w Warszawie ul. Podskarbińska 25 A w ilości mocy zamówionej 0,3293 MW; miejscem dostawy energii cieplnej jest węzeł cieplny usytuowany w budynku Biura Poligrafii, który jest podłączony poprzez przyłącze do sieci cieplnej.
Szacunkowa ilość ciepła dostarczanego w każdym roku obowiązywania umowy nie przekroczy 1800 GJ. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
17 lipca 2019 09:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia18 lipca 2019 08:36
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia03 października 2019 14:42
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia30 października 2019 10:42
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Lech DAWID
lech.dawid@zus.pl
(22) 667-17-06 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia