Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    30 maja 2019  10:59

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Ciechanowie.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    Al. Jachowicza 1
    09-402 Płock

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/271/10/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    45000000-7 Roboty budowlane
    45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, pokój 211 – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych

  • Termin składania ofert

    24 czerwca 2019  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza

  • Dodatkowe informacje

    I. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.06.2019 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, sala konferencyjna.
    II. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00:
    w zakresie proceduralnym: Marta Pomierna
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
    Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
    tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05
    w zakresie opisu przedmiotu zamówienia: Tomasz Świątkowski
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
    Referat Nieruchomości
    tel. (24) 262-52-71 wew. 24-15

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 czerwca 2019  08:05

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 lipca 2019  12:33

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 września 2019  12:17