Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
31 maja 2019 10:06
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego i pielęgnację terenów zielonych Oddziału ZUS w Płocku wraz z podległymi jednostkami terenowymi
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Płocku
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Płocku
09-402 Płock, al. Jachowicza 1 -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
280000/271/7/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Nazwa i kod przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
90911200-8 - usługi sprzątania budynków
90919200-4 - usługi sprzątania biur
90911300-9 - usługi czyszczenia okien
90914000-7 - usługi czyszczenia parkingów
90620000-9 - usługi odśnieżania
90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń
77311000-3 - usługi utrzymania ogródków ozdobnych
90912000-3 - usługi czyszczenia konstrukcji rurowych – czyszczenie rynien i rur spustowych
90911100-7 - usługi sprzątania miejsc noclegowych
77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, w tym JEDZ za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/myportal i udostępnionego również na miniPortalu.
-
Termin składania ofert
24 czerwca 2019 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie przewiduje
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie zamierza
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania i klucz publiczny do wykorzystania przez Wykonawcę w postepowaniu o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postepowań na miniPortalu oraz informacyjnie udostępnione są na stronie internetowej Zamawiającego w folderze "Klucz publiczny".
2. Identyfikator postepowania: fe383e36-290b-428a-8a19-5231d5c895f9
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia13 czerwca 2019 10:56
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia14 czerwca 2019 08:26
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia17 czerwca 2019 13:16
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia25 czerwca 2019 08:03
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia06 sierpnia 2019 10:45
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia09 października 2019 09:23
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Pani Paulina Bagińska
Pani Marta Pomierna
e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
tel. 24 2625271 w. 2505 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia