Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
19 czerwca 2019 12:33
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont pokoi w budynku A Oddziału ZUS w Białymstoku oraz remont pokoi i muru oporowego w Inspektoracie ZUS w Suwałkach
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Adres zamawiającego
ul. Młynowa 29
15-404 Białystok -
Województwo
podlaskie
-
Numer postępowania
010000/271/8/2019/ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne;
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych;
45442100-8 – Roboty malarskie -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Sekretariat Dyrektora Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku,
ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, II piętro pok. 201 -
Termin składania ofert
4 lipca 2019 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 lipca 2019 r., w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 11:15;
2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Mirosław Godlewski, tel. 85 7486 444, Tomasz Łukaszuk, tel. 85 74 86 748, faks 85 74 86 907;
3. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP: 561933-N-2019 z dnia 2019-06-19
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia28 czerwca 2019 11:40
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia28 czerwca 2019 11:46
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
1.
Było: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2019-07-04, godzina: 11:00
Jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2019-07-09, godzina: 11:00
2.
Było: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 lipca 2019 r., w budynku B przy ul.
Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 11:15.
Jest: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 lipca 2019 r., w budynku B przy
ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 11:15. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
9 lipca 2019 11:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia09 lipca 2019 14:23
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia23 lipca 2019 12:42
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania