Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
10 kwietnia 2018 16:30
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Rozwój i utrzymanie Portalu Klienta oraz Szyny Usług (ESB) – w ramach Platformy Usług Elektronicznych ZUS.
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/49/17
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem - Część A, B i C zamówienia:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferty winny być składane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00 na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter, wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin jej złożenia.
-
Termin składania ofert
7 maja 2018 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, dla części A niniejszego zamówienia.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem – wyłącznie na numer (22) 667-17-33/36, lub drogą elektroniczną – wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl
Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia23 kwietnia 2018 15:19
-
Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia30 kwietnia 2018 16:23
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia30 kwietnia 2018 16:30
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
1.W ogłoszeniu zostały dodane informacje dotyczące szacunkowej wartości zamówienia oraz kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (szczegółowe informacje zostały zawarte w złączonym pliku "2018 04 30 - Sprostowanie ogłoszenia - 49_17.pdf").
2. Termin składania ofert - 07.05.2018 r.
godz. 09:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
21 maja 2018 11:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 maja 2018 11:53
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia04 maja 2018 11:57
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
1. W ogłoszeniu zostało zmienione:
1) opis przedmiotu zamówienia dla części A zamówienia;
2) wysokość wadium dla części B i C zamówienia (szczegółowe informacje zostały zawarte w złączonym pliku "2018 05 04 - Sprostowanie ogłoszenia).
2. Termin składania ofert z 21.05.2018 r. godz. 11:00 na 22.05.2018 r. godz. 11:00. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
22 maja 2018 11:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 maja 2018 12:10
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia07 maja 2018 08:41
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia11 maja 2018 13:54
-
Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia16 maja 2018 09:35
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert z 22.05.2018 r. do godz. 11:00 na 25.05.2018 r. do godz. 11:00.
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
25 maja 2018 11:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia16 maja 2018 09:35
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia23 maja 2018 14:10
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert z 25.05.2018 r. do godz. 11:00 na 05.06.2018 r. do godz. 11:00. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
5 czerwca 2018 11:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia23 maja 2018 14:14
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia28 maja 2018 10:51
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia28 maja 2018 10:56
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert z 05.06.2018 r. do godz. 11:00 na 12.06.2018 r. do godz. 11:00.
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
12 czerwca 2018 11:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia07 czerwca 2018 13:08
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia07 czerwca 2018 13:10
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert z 12.06.2018 r. do godz. 11:00 na 19.06.2018 r. do godz. 11:00.
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
19 czerwca 2018 11:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia18 czerwca 2018 09:29
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia18 czerwca 2018 09:00
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert z 19.06.2018 r. do godz. 11.00 na 26.06.2018 r. do godz. 11.00
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
26 czerwca 2018 11:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia25 czerwca 2018 09:50
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia25 czerwca 2018 09:50
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert z 26.06.2018 r. do godz. 11:00 na 28.06.2018 r. do godz. 11:00
-
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
28 czerwca 2018 11:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia25 czerwca 2018 13:36
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Termin składania ofert:
z
26.06.2018 r. do godz. 11.00
na
28.06.2018 r. do godz. 11.00
Termin otwarcia ofert:
z
26.06.2018 r. godz. 11.30
na
28.06.2018 r. godz. 11.30 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
28 czerwca 2018 11:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia27 czerwca 2018 15:44
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia27 czerwca 2018 16:15
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmian terminu składania ofert z: 28.06.2018r. do godz. 11.00 na: 19.07.208r. do godz. 11.00
Zmiana terminu otwarcia ofert z: 28.06.2018r. godz. 11.30 na: 19.07.2018r. godz. 11.30. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
19 lipca 2018 11:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia27 czerwca 2018 16:24
-
Zmiana dotyczy
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielanie takich zamówień
-
Treść zmiany
BYŁO:
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy (zwanym dalej: Zamówieniem uzupełniającym) dla części A zamówienia.
Zakres usług objętych zamówieniem oraz warunki udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
Zamówienie polegać będzie na powtórzeniu wszystkich lub części usług objętych Umową dla części A zamówienia (dalej: Umowa), przy czym Zamówienie udzielone będzie na warunkach określonych w Umowie, z zastrzeżeniem że:
1) wysokość ceny jednego Punktu Funkcyjnego w przypadku usług objętych Zamówieniem uzupełniającym, nie może przekroczyć ceny brutto jednego Punktu Funkcyjnego, o której mowa w art. 12 ust. 2 Umowy, według stanu na dzień zawarcia Umowy podstawowej, maksymalnie powiększonej o 20 %,
2) wysokość zabezpieczenia należytego wykonania Zamówienia uzupełniającego będzie liczona od wartości Zamówienia uzupełniającego; wartość procentowa zabezpieczenia podlegać będzie negocjacjom,
3) wysokość kar umownych określonych w Umowie kwotowo nie może ulec zmianie,
4) wysokość kar umownych określonych procentowo będzie liczona odpowiednio od wartości Zamówienia uzupełniającego lub wartości Zlecenia,
5) Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od dnia wygaśnięcia Umowy.
JEST:
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy (zwanym dalej: Zamówieniem uzupełniającym) dla części A zamówienia.
Zakres usług objętych zamówieniem oraz warunki udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
Zamówienie polegać będzie na powtórzeniu wszystkich lub części usług objętych Umową dla części A zamówienia (dalej: Umowa), przy czym Zamówienie udzielone będzie na warunkach określonych w Umowie, z zastrzeżeniem że:
1) wysokość ceny brutto jednego Punktu Funkcyjnego w przypadku usług objętych Zamówieniem uzupełniającym, nie może przekroczyć ceny brutto jednego Punktu Funkcyjnego, o której mowa w art. 12 ust. 2 Umowy, według stanu na dzień zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem poniższego akapitu.
W przypadku usług objętych zamówieniem uzupełniającym Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ceny brutto Punktu Funkcyjnego maksymalnie do 120 % ceny brutto jednego Punktu Funkcyjnego, o której mowa w art. 12 ust. 2 Umowy, według stanu na dzień zawarcia Umowy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kalkulację kosztów Wykonawcy, potwierdzającą wzrost kosztów wykonania Zamówienia uzupełniającego, takich jak np.: koszty utrzymania Personelu, Środowiska deweloperskiego, oraz dostarczyć dokumentację potwierdzającą poprawność dokonanej kalkulacji wraz z dowodami uzasadniającymi wzrost ceny Punktu Funkcyjnego; Zamawiający dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń
dokonanych przez Wykonawcę w zakresie proponowanego zwiększenia ceny Punktu Funkcyjnego;
2) wysokość zabezpieczenia należytego wykonania Zamówienia uzupełniającego będzie liczona od wartości Zamówienia uzupełniającego; wartość procentowa zabezpieczenia podlegać będzie negocjacjom,
3) wysokość kar umownych określonych w Umowie kwotowo nie może ulec zmianie,
4) wysokość kar umownych określonych procentowo będzie liczona odpowiednio od wartości Zamówienia uzupełniającego lub wartości Zlecenia,
5) Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od dnia wygaśnięcia Umowy. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
19 lipca 2018 11:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia27 czerwca 2018 16:32
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
1) termin składania o otwarcia ofert,
2) warunki udziału w postepowaniu,
3) informacje dot. zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
19 lipca 2018 11:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia12 lipca 2018 11:57
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia19 lipca 2018 14:52
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia27 września 2018 17:05
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia29 października 2018 14:45
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia24 grudnia 2018 12:20
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia08 lutego 2019 09:00
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Wojciech Deutschmann
e-mail: wojciech.deutschmann@zus.pl
tel. 22 667 16 97 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia08 lutego 2019 09:00
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Wojciech Deutschmann
e-mail: wojciech.deutschmann@zus.pl
tel. 22 667 16 97 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia08 lutego 2019 09:00
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Wojciech Deutschmann
e-mail: wojciech.deutschmann@zus.pl
tel. 22 667 16 97 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia