Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    10 kwietnia 2018  16:30

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Rozwój i utrzymanie Portalu Klienta oraz Szyny Usług (ESB) – w ramach Platformy Usług Elektronicznych ZUS.

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/49/17

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem - Część A, B i C zamówienia:
     48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
     48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
     48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
     72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania
     72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
     72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
     72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania
     72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
     72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Oferty winny być składane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00 na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa. Osoba składająca ww. dokumentację zgłasza swoje przybycie w Informacji (parter, wejście główne). Pracownik DZP odbierze dokumenty w Informacji potwierdzając termin jej złożenia.

  • Termin składania ofert

    7 maja 2018  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, dla części A niniejszego zamówienia.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem – wyłącznie na numer (22) 667-17-33/36, lub drogą elektroniczną – wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl

Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 kwietnia 2018  15:19

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 kwietnia 2018  16:23

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 kwietnia 2018  16:30
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    1.W ogłoszeniu zostały dodane informacje dotyczące szacunkowej wartości zamówienia oraz kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (szczegółowe informacje zostały zawarte w złączonym pliku "2018 04 30 - Sprostowanie ogłoszenia - 49_17.pdf").

    2. Termin składania ofert - 07.05.2018 r.
    godz. 09:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    21 maja 2018  11:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 maja 2018  11:53

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 maja 2018  11:57
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    1. W ogłoszeniu zostało zmienione:
    1) opis przedmiotu zamówienia dla części A zamówienia;
    2) wysokość wadium dla części B i C zamówienia (szczegółowe informacje zostały zawarte w złączonym pliku "2018 05 04 - Sprostowanie ogłoszenia).

    2. Termin składania ofert z 21.05.2018 r. godz. 11:00 na 22.05.2018 r. godz. 11:00.

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    22 maja 2018  11:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 maja 2018  12:10

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 maja 2018  08:41

Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 maja 2018  13:54

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 maja 2018  09:35

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 maja 2018  09:35

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 maja 2018  14:10

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 maja 2018  14:14

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 maja 2018  10:51

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 maja 2018  10:56

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 czerwca 2018  13:08

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 czerwca 2018  13:10

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 czerwca 2018  09:29

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 czerwca 2018  09:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 czerwca 2018  09:50

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 czerwca 2018  09:50

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 czerwca 2018  13:36
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Termin składania ofert:
    z
    26.06.2018 r. do godz. 11.00
    na
    28.06.2018 r. do godz. 11.00

    Termin otwarcia ofert:
    z
    26.06.2018 r. godz. 11.30
    na
    28.06.2018 r. godz. 11.30

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    28 czerwca 2018  11:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 czerwca 2018  15:44

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 czerwca 2018  16:15

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 czerwca 2018  16:24
  • Zmiana dotyczy

    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielanie takich zamówień

  • Treść zmiany

    BYŁO:

    Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy (zwanym dalej: Zamówieniem uzupełniającym) dla części A zamówienia.
    Zakres usług objętych zamówieniem oraz warunki udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
    Zamówienie polegać będzie na powtórzeniu wszystkich lub części usług objętych Umową dla części A zamówienia (dalej: Umowa), przy czym Zamówienie udzielone będzie na warunkach określonych w Umowie, z zastrzeżeniem że:
    1) wysokość ceny jednego Punktu Funkcyjnego w przypadku usług objętych Zamówieniem uzupełniającym, nie może przekroczyć ceny brutto jednego Punktu Funkcyjnego, o której mowa w art. 12 ust. 2 Umowy, według stanu na dzień zawarcia Umowy podstawowej, maksymalnie powiększonej o 20 %,
    2) wysokość zabezpieczenia należytego wykonania Zamówienia uzupełniającego będzie liczona od wartości Zamówienia uzupełniającego; wartość procentowa zabezpieczenia podlegać będzie negocjacjom,
    3) wysokość kar umownych określonych w Umowie kwotowo nie może ulec zmianie,
    4) wysokość kar umownych określonych procentowo będzie liczona odpowiednio od wartości Zamówienia uzupełniającego lub wartości Zlecenia,
    5) Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od dnia wygaśnięcia Umowy.


    JEST:

    Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy (zwanym dalej: Zamówieniem uzupełniającym) dla części A zamówienia.
    Zakres usług objętych zamówieniem oraz warunki udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
    Zamówienie polegać będzie na powtórzeniu wszystkich lub części usług objętych Umową dla części A zamówienia (dalej: Umowa), przy czym Zamówienie udzielone będzie na warunkach określonych w Umowie, z zastrzeżeniem że:
    1) wysokość ceny brutto jednego Punktu Funkcyjnego w przypadku usług objętych Zamówieniem uzupełniającym, nie może przekroczyć ceny brutto jednego Punktu Funkcyjnego, o której mowa w art. 12 ust. 2 Umowy, według stanu na dzień zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem poniższego akapitu.
    W przypadku usług objętych zamówieniem uzupełniającym Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ceny brutto Punktu Funkcyjnego maksymalnie do 120 % ceny brutto jednego Punktu Funkcyjnego, o której mowa w art. 12 ust. 2 Umowy, według stanu na dzień zawarcia Umowy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kalkulację kosztów Wykonawcy, potwierdzającą wzrost kosztów wykonania Zamówienia uzupełniającego, takich jak np.: koszty utrzymania Personelu, Środowiska deweloperskiego, oraz dostarczyć dokumentację potwierdzającą poprawność dokonanej kalkulacji wraz z dowodami uzasadniającymi wzrost ceny Punktu Funkcyjnego; Zamawiający dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń
    dokonanych przez Wykonawcę w zakresie proponowanego zwiększenia ceny Punktu Funkcyjnego;
    2) wysokość zabezpieczenia należytego wykonania Zamówienia uzupełniającego będzie liczona od wartości Zamówienia uzupełniającego; wartość procentowa zabezpieczenia podlegać będzie negocjacjom,
    3) wysokość kar umownych określonych w Umowie kwotowo nie może ulec zmianie,
    4) wysokość kar umownych określonych procentowo będzie liczona odpowiednio od wartości Zamówienia uzupełniającego lub wartości Zlecenia,
    5) Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od dnia wygaśnięcia Umowy.

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    19 lipca 2018  11:00

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 czerwca 2018  16:32

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 lipca 2018  11:57

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 lipca 2018  14:52

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 września 2018  17:05

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 października 2018  14:45

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 grudnia 2018  12:20

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 lutego 2019  09:00

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 lutego 2019  09:00

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 lutego 2019  09:00