Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji SER-3
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Częstochowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 3
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Częstochowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji SER-3
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy,
- znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z FUS oraz rozporządzeń do tej ustawy,
- znajomość zasad naliczania kapitału początkowego,
- nastawienie na wyniki/konsekwencja w działaniu, terminowość, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych, działanie procesowe/nastawienie na proces,
- podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów, poprawne przekazywanie informacji pisemnych, przekonywanie, obsługa klienta, poprawne wnioskowanie, stanowczość/pewność siebie, opanowanie, umiejętność stosowania przepisów.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
03-01-2025
-
Oferujemy
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy jednego kandydata,
- umowa o pracę,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę,
- zorientowaną na klienta,
- zorientowaną na cel i jakość,
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie,
- rozwój zawodowy,
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- budynek czteropiętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29