Funkcja ds. zarządzania nieruchomościami-lista kandydatów
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Kielcach
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Kielcach ul. Kolberga 2a
-
Adres miejsca pracy
ul. Kolberga 2a, 25-620 Kielce
-
Województwo
świętokrzyskie
-
Nazwa stanowiska
Funkcja ds. zarządzania nieruchomościami-lista kandydatów
-
Zadania
Zakres zadań na stanowisku
1. Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projekt planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału oraz przygotowuje wniosek o wprowadzenie zadania do projektu planu rzeczowo-finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz do projektu planu finansowego działalności remontowej Zakładu wraz z kompletem dokumentów.
2. Zapewnia prawidłowe bieżące funkcjonowanie modułów systemu SAP oraz wykonuje zadania przewidziane dla użytkownika kluczowego lub końcowego w oddziale w zakresie: 1) Modułu Zarządzania Nieruchomościami (RE-FX); 2) Modułu Zarządzania Inwestycjami (IM) i Zarządzania Projektami (PS); 3) Modułu Gospodarki Remontowej (PM).
3. Analizuje efektywność wykorzystania zasobów lokalowych oddziału, w tym ustala i planuje potrzeby oddziału dotyczące budowy, modernizacji, zakupu, sprzedaży lub najmu nieruchomości, dokonuje oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji.
4. Opracowuje i aktualizuje plan zagospodarowania powierzchni Centrali i/lub TJO oraz plany zarządzania nieruchomościami Centrali i/lub TJO.
5. Przygotowuje i realizuje zadania z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej, w tym prowadzi i kompletuje dokumentację związaną z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów własnych Zakładu użytkowanych przez oddział, w tym prowadzi Książki obiektu.
6. Ewidencjonuje dane w zakresie zasobów lokalowych TJO, techniczno-budowlanych nieruchomości, raportowania i sprawozdawczości oraz rejestruje inne zdarzenia gospodarcze dotyczące zarządzania powierzchnią TJO.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- staż pracy ogółem: minimum 3 lata
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata, obszar: administrowanie lub zarządzaniem nieruchomościami, projektowanie budynków lub instalacji, nadzorowanie budowy, rozliczanie inwestycji (budowy)
Wymagania pożądane:
- wykształcenie wyższe o profilu: budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami,
- doświadczenie zawodowe pożądane: 3 lata pracy związanej z administrowaniem lub zarządzaniem nieruchomościami, projektowaniem budynków lub instalacji, nadzorowaniem budów, rozliczaniem inwestycji (budów)
Wymagania dodatkowe:
- program do kosztorysowania (np. Norma)
- program z grupy CAD (np. AUTO CAD, ZWCAD itp.)
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- umiejętność komunikacji
- umiejętność współpracy
- nastawienie na rozwój
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
29-05-2024
-
Oferujemy
OFERTA WAŻNA DO 29.05.2024
- umowa o pracę.
- skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty niekompletne, niezgodne z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- proces rekrutacyjny obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawneZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6 kondygnacyjny,
- pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na każdej kondygnacji,
- wejście dla osób z niepełnosprawnościami wejściem nr B i wewnętrzną windą,
- drzwi nie otwierają się automatycznie,
- winda,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE:
1. Ilona Białek - Miedziana Góra
2. Artur Smacki - Zagnańsk
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29