Administrator SWEZ (Systemu Wspomagania Ekonomiki Zakładu opartego na SAP)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Rozwoju Systemów Wewnętrznych
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Administrator SWEZ (Systemu Wspomagania Ekonomiki Zakładu opartego na SAP)
-
Zadania
Jeśli jesteś osobą elastyczną, nastawioną na rozwój i współpracę, potrafisz rozwiązywać problemy i czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz osiągnąć cel i radzisz sobie w trudnych sytuacjach, to szukamy właśnie Ciebie!
Jesteśmy jedną z największych instytucji i pracodawców w Polsce! Połączmy siły! Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Uzyskasz szeroką wiedzę w obszarze najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych pracując w ramach jednego z największych tego typu systemów na świecie. Ponadto zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać oprócz wynagrodzenia premię kwartalną, możliwość pracy, w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych, dopłatę do studiów i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.
Cel istnienia stanowiska: Zapewnia poprawną administrację SWEZ w zakresie kompetencji Departamentu.
Zadania:
- instaluje, konfiguruje i stroi system SAP,
- opracowuje projekt i implementację nadzoru administratorskiego dla systemu SWEZ,
- nadzoruje eksploatację systemu SWEZ,
- uczestniczy w rozwiązywaniu problemów w systemie SWEZ
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 4 lata doświadczenia związanego z administrowaniem systemami IT
- minimum 3 lata doświadczenia w administrowaniu systemami SAP
- znajomość technicznych aspektów funkcjonowania systemów SAP
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (;informatyka);
- studia podyplomowe (;IT);
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie (;zakresy zadań lub umowy cywilno-prawne na wykonanie prac związanych z administrowaniem systemami IT i SAP, oświadczenie o znajomości technicznych aspektów funkcjonowania systemów SAP);
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikujna dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy z zakresu administrowania systemami SAP, rozmowę kwalifikacyjną (;przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line);
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
25-11-2024
-
Oferujemy
U nas zyskasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i/lub grupowego
- możliwość uzyskania dofinansowania do studiów i kursów
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29