Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Słupsku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Słupsku
-
Adres miejsca pracy
Pl. Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk
-
Województwo
pomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zawiera umowy, monitoruje ich realizację oraz rozlicza dokumenty związane z gospodarowaniem majątkiem ruchomym, wartościami niematerialnymi i prawnymi, towarami i materiałami oraz usługami, w szczególności faktur i innych dokumentów księgowych, w tym związanych z refakturowaniem.
- Koordynuje sprawy związane z eksploatacją pomieszczeń biurowych (w tym wyposażenia w meble).
- Realizuje bieżące zakupy poniżej progu ustawowego. Dokonuje bieżących, drobnych zakupów o niskiej wartości, w szczególności w trybie doraźnym, przy czym wartość zakupów nie może przekroczyć wyrażonej w złotych równowartości kwoty poniżej progu ustawowego oraz prowadzi dokumentację dotyczącą tych zakupów (w tym zbiera oferty i dokonuje ich analizy, przygotowuje dokumenty służące sfinalizowaniu zakupów).
- Prowadzi zadania związane z ochroną i monitoringiem obiektów, w tym w zakresie umów serwisowych (np. systemów włamania i napadu, monitoringu wizyjnego).
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie nieruchomościami, teleinformatyka, bezpieczeństwo narodowe, telekomunikacja, mechatronika)
- 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość pakietu MS Office ( MS Excel- poziom zaawansowany, MS Word- poziom średni).
- Podstawowa znajomość zagadnień dot. ustaw: Prawo zamówień publicznych, o ochronie osób i mienia oraz ochronie przeciwpożarowej.
- Orientacja na cel
- Orientacja na jakość
- Komunikacja
- Współpraca
- Elastyczność
- Nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które kandydat się ubiega
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie oraz staż pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- umowa o pracę
- poszukujemy 1 kandydata
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy ( podstawowe zagadnienia z ustaw: Prawo zamówień publicznych, o ochronie osób i mienia oraz o ochronie przeciwpożarowej) oraz sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata (umiejętność obsługi programu Microsoft Word i Microsoft Excel)
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne;
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
28-12-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy,
- bogaty program szkoleń
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek IV piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29