Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Chrzanowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Olkuszu
-
Adres miejsca pracy
Al. 1000-lecia 11, 32-300 Olkusz
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Cel stanowiska:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji -
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
• wykształcenie średnieMile widziane:
• wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
• podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
• podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
• podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
• umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane dokumenty:
• CV
• list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska pracy
• skany dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenieDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Dodatkowe informacje:
• proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
• skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
• oferty niekompletne i nieterminowe nie będą rozpatrywane (za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich przesłania przez formularz aplikacyjny) -
Termin, do którego należy składać dokumenty
23-05-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
• komunikatywną i lubiącą współpracę
• zorientowaną na klienta
• zorientowaną na cel i jakość
• radzącą sobie w trudnych sytuacjachto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
• zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
• rozwój zawodowy
• bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
• świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
• atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy
• sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
• spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
• polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
• wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
• konieczność poruszania się po całym obiekcie
• konieczność odbywania podróży służbowych
• budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
• stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze
• wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
• przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
• drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
• w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29