Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami 41_2023
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
-
Adres miejsca pracy
ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski
-
Województwo
lubuskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami 41_2023
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zapewnia prawidłowe bieżące funkcjonowanie modułów systemu SAP.
- Analizuje efektywność wykorzystania zasobów lokalowych oddziału, w tym ustala i planuje potrzeby oddziału dotyczące budowy, modernizacji, zakupu, sprzedaży lub najmu nieruchomości, dokonuje oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji.
- Opracowuje i aktualizuje plan zagospodarowania powierzchni TJO oraz plany zarządzania nieruchomościami TJO.
- Oszacowuje roczne koszty i przychody, odpowiednio z tytułu najmu i wynajmu nieruchomości oddziału, monitoruje i rozlicza koszty i przychody najmu i wynajmu oraz zgłasza bieżące korekty.
- Opracowuje wniosek oraz kompletuje dokumentację prowadzenia spraw najmu, wynajmu, relokacji, nabycia, sprzedaży oraz regulacji stanu prawnego nieruchomości, w tym ustanowienia służebności gruntowej i przesyłu.
- Realizuje zadania z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej, w tym prowadzi i kompletuje dokumentację związaną z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów własnych Zakładu użytkowanych przez oddział, w tym prowadzi Książki obiektu.
- Monitoruje i rozlicza podatki oraz opłaty, w tym media, ponoszone przez oddział z tytułu użytkowania nieruchomości (własnych i najmowanych).
- Koordynuje i wykonuje przeglądy okresowe w obiektach oddziału oraz przeglądy gwarancyjne.
- Ewidencjonuje dane w zakresie zasobów lokalowych TJO, techniczno-budowlanych nieruchomości, raportowania i sprawozdawczości oraz rejestruje inne zdarzenia gospodarcze dotyczące zarządzania powierzchnią TJO.
- Przygotowuje sprawozdania z działalności inwestycyjnej i remontowej.
- Sporządza faktury sprzedażowe.
- Sporządza wnioski o udzielenie zamówień publicznych.
- Odpowiada za zawieranie umów, monitorowanie ich realizacji oraz rozliczanie.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok pracy w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe ( zarządzanie nieruchomościami, administracja, budownictwo, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne)
Dodatkowe:
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- rozwiązywanie problemów
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat oraz numeru oferty: 41.2025-KAD
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie niezbędne i pożądane oraz doświadczenie zawodowe
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj - na dole oferty (HRlink.pl)
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 kandydata na stanowisko
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane
- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne
- dokumentacja niekompletna, niepodpisana, bez wymaganej klauzuli nie będzie uwzględniona
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- rozmowę kwalifikacyjną
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
23-05-2025
-
Oferujemy
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29