Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami (inspektor nadzoru)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Zielonej Górze
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Zielonej Górze
-
Adres miejsca pracy
ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra
-
Województwo
lubuskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami (inspektor nadzoru)
-
Zadania
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku m.in.:
- przygotowuje materiały do postępowań przetargowych na projektowanie oraz realizację zadań inwestycyjnych (min przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, programu funkcjonalnego, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opisu przedmiotu zamówienia i inne)
- sprawdza dokumentację projektową i kosztorysy inwestorskie związane z realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych
- sporządza projekt planu rzeczowo - finansowego w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz działalności remontowej wraz z przygotowaniem wniosku o wprowadzenie zadania do planu
- opracowuje i analizuje plan zagospodarowania powierzchni oraz plan zarządzania nieruchomościami
- koordynuje i wykonuje przeglądy okresowe badań w obiektach oddziału i przeglądy gwarancyjne
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami),
- minimum 1 rok stażu pracy w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami,
- minimum 5 lat stażu pracy ogółem
- uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie instalacji elektrycznych
- znajomość obsługi programów kosztorysowych,
w szczególności NORMA
- umiejętność sporządzania przedmiarów robót
i kosztorysów inwestorskich
Mile widziane:
- minimum 1 rok stażu pracy w zakresie kierowania robotami budowlanymi lub jako inspektor nadzoru, inwestor zastępczy
- przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego
- aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
- umiejętność obsługi pakietu Ms Office
- posiadanie dokumentu poświadczającego posiadane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych bez ograniczeń
- posiadanie aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowiskach Eksploatacji oraz Dozoru w zakresie: urządzeń prądotwórczych przyłączonych do sieci przesyłowej lub dystrybucyjnej energii elektrycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego; urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV; zespołów prądotwórczych o mocy wyższej niż 50 kW; aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej
- znajomość i umiejętność stosowania Prawa budowlanego
- podstawowa znajomość prawa zamówień publicznych
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość
- komunikatywną,
- elastyczną
- radzącą sobie w sytuacjach trudnych,
- potrafiącą rozwiązywać problemy
To zachęcamy do składania dokumentów, które należy przesłać poprzez formularz aplikacyjny wybierając " Aplikuj" na dole oferty.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skan dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skan dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- skan dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 kandydata na stanowisko
- umowa o pracę na okres próbny
- proces rekrutacji będzie obejmować rozmowę kwalifikacyjną w Oddziale ZUS w Zielonej Górze
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne
- oferta niekompletna, przesłana po terminie, nie będzie rozpatrywana
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
18-08-2025
-
Oferujemy
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- pakiet świadczeń socjalnych dla pracowników i członków ich rodzin,
- system premiowy
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnością. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- wiążą się z kontaktem z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 8-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze ,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29