Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Częstochowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Częstochowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
-
Zadania
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.
- Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projekt planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału oraz przygotowuje wniosek o wprowadzenie zadania do projektu planu rzeczowo-finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz do projektu planu finansowego działalności remontowej Zakładu wraz z kompletem dokumentów.
- Zapewnia prawidłowe bieżące funkcjonowanie modułów systemu SAP oraz wykonuje zadania przewidziane dla użytkownika kluczowego lub końcowego w oddziale w zakresie: 1) Modułu Zarządzania Nieruchomościami (RE-FX); 2) Modułu Zarządzania Inwestycjami (IM) i Zarządzania Projektami (PS); 3) Modułu Gospodarki Remontowej (PM).
- Analizuje efektywność wykorzystania zasobów lokalowych oddziału, w tym ustala i planuje potrzeby oddziału dotyczące budowy, modernizacji, zakupu, sprzedaży lub najmu nieruchomości, dokonuje oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji.
- Opracowuje i aktualizuje plan zagospodarowania powierzchni TJO oraz plany zarządzania nieruchomościami Przygotowuje i realizuje zadania z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej, w tym prowadzi i kompletuje dokumentację związaną z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów własnych Zakładu użytkowanych przez oddział, w tym prowadzi Książki obiektu.
- Koordynuje i wykonuje przeglądy okresowe w obiektach oddziału oraz przeglądy gwarancyjne.
- Ewidencjonuje dane w zakresie zasobów lokalowych TJO, techniczno-budowlanych nieruchomości, raportowania i sprawozdawczości oraz rejestruje inne zdarzenia gospodarcze dotyczące zarządzania powierzchnią TJO.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe (budownictwo, instalacje elektryczne, instalacja sanitarna, zarządzanie nieruchomościami)
- minimum 1 rok pracy w zakresie kierowania robotami budowlanymi lub jako inspektor nadzoru, inwestor zastępczy,
- doświadczenie w zakresie przygotowania opisów przedmiotu zamówienia,
- uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych lub sanitarnych,
- umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji technicznej,
- umiejętność kosztorysowania.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- komunikacja,
- współpraca,
- elastyczność,
- nastawienie na rozwój,
- umiejętność rozwiazywania problemów i radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- mile widziana umiejętność obsługi aplikacji Norma Pro oraz systemu SAP,
- znajomość Ustaw: Prawo zamówień publicznych i Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi do ustaw
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z podaniem numeru oferty
- skan dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole ofert .
Dodatkowe:
- umowa o pracę na 1/2 etatu,
- poszukujemy jednego kandydata,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
07-03-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Warunki Pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-kondygnacyjny z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego (tylko parter)
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29