Funkcja ds. rachunkowości Funduszy
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Częstochowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rachunkowości i Finansów
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Częstochowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Funkcja ds. rachunkowości Funduszy
-
Zadania
Zadania w komórce organizacyjnej: Wydział Rachunkowości i Finansów
- prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych, Funduszu Alimentacyjnego w Likwidacji oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- dekretacja dowodów księgowych dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych, Funduszu Alimentacyjnego w Likwidacji,
- prowadzenie rozrachunków i rozliczeń publiczno-prawnych, z bankami,
- dokonywanie bieżącej i bilansowej wyceny aktywów i pasywów w zakresie operacji realizowanych na szczeblu Oddziału.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie- minimum 1 rok pracy w obszarze rachunkowości.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (rachunkowość, ekonomia, finanse)
- minimum 3 lata pracy związanej z prowadzeniem ksiąg rachunkowychWymagania dodatkowe:
- mile widziana znajomość ustawy o rachunkowości
- mile widziana znajomość ustawy o finansach publicznych
- mile widziana znajomość programu SAP
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel)
- umiejętność radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych- umiejętność komunikacji i współpracy
Zachęcamy do składania dokumentów.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat (nr telefonu) oraz miejsca świadczenia pracy,
- CV,
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadane niezbędne wykształcenie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- przesłanych dokumentów nie zwracamy,
- dokumenty składamy w języku polskim,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
28-05-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
-umowę na czas trwania zastępstwa
- poszukujemy jednego kandydata
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUWyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29