Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji - Łomża
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno - Rentowych
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Łomży
-
Adres miejsca pracy
ul. Szosa Zambrowska 29, 18-400 Łomża
-
Województwo
podlaskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji - Łomża
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Atutem będzie:- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
- podstawowa znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- podstawowa umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie.
Sposób aplikowania
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
01-05-2024
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę,
- zorientowaną na klienta,
- zorientowaną na cel i jakość,
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach.
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- system premiowy, nagrody specjalne, jubileuszowe,
- wynagrodzenie "trzynastkę",
- ruchome godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
- możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń,
- świadczenia z ZFŚS w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Informacje dodatkowe:
- poszukujemy 3 pracowników,
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy z przepisów wskazanych w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną,
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana,
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do aplikowania o pracę.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- gotowość do odbywania podróży służbowych,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29