Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Radomiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Radomiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Czachowskiego 21 a, 26-600 Radom
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na stanowisku ds. zarządzania nieruchomościami wykonuje następujące zadania:
- Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projekt planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału oraz przygotowuje wniosek o wprowadzenie zadania do projektu planu rzeczowo-finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz do projektu planu finansowego działalności remontowej Zakładu wraz z kompletem dokumentów,
- Zapewnia prawidłowe bieżące funkcjonowanie modułów systemu SAP oraz wykonuje zadania przewidziane dla użytkownika kluczowego lub końcowego w oddziale w zakresie: 1) Modułu Zarządzania Nieruchomościami (RE-FX); 2) Modułu Zarządzania Inwestycjami (IM) i Zarządzania Projektami (PS); 3) Modułu Gospodarki Remontowej (PM),
- Analizuje efektywność wykorzystania zasobów lokalowych oddziału, w tym ustala i planuje potrzeby oddziału dotyczące budowy, modernizacji, zakupu, sprzedaży lub najmu nieruchomości, dokonuje oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji,
- Opracowuje i aktualizuje plan zagospodarowania powierzchni Centrali i/lub TJO oraz plany zarządzania nieruchomościami Centrali i/lub TJO,
- Oszacowuje roczne koszty i przychody, odpowiednio z tytułu najmu i wynajmu nieruchomości oddziału, monitoruje i rozlicza koszty i przychody najmu i wynajmu oraz zgłasza bieżące korekty,
- Opracowuje wniosek oraz kompletuje dokumentację prowadzenia spraw najmu, wynajmu, relokacji, nabycia, sprzedaży oraz regulacji stanu prawnego nieruchomości, w tym ustanowienia służebności gruntowej i przesyłu,
- Monitoruje i rozlicza podatki oraz opłaty, w tym media, ponoszone przez oddział z tytułu użytkowania nieruchomości (własnych i najmowanych),
- Koordynuje i wykonuje przeglądy okresowe w obiektach oddziału oraz przeglądy gwarancyjne,
- Ewidencjonuje dane w zakresie zasobów lokalowych Centrali i/lub TJO, techniczno-budowlanych nieruchomości, raportowania i sprawozdawczości oraz rejestruje inne zdarzenia gospodarcze dotyczące zarządzania powierzchnią Centrali i/lub TJO.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)- minimum 1 rok doświadczenia w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami
- minimum 1 rok pracy ogółem
Mile widziane:
- 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami- wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym
- orientacja na cel i jakość
- umiejętność współpracy, komunikacja, elastyczność
- umiejętność negocjowania i wywierania wpływu
- umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- nastawienie na rozwójWymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem stanowiska, o które kandydat się ubiega
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracyDokumenty należy przesłać poprzez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj (na dole oferty).
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
11-04-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- system premiowy
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- rozmowę kwalifikacyjną
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 kandydata,
- umowa na 3 miesięczny okres próbny,
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną,
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
- dokumenty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Rekrutacja została przerwana.
Rekrutacja została przerwana ze względu na niecelowość obsadzenia stanowiska w drodze rekrutacji zewnętrznej.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29