Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji - wynik naboru
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Łodzi
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 2
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Łodzi
-
Adres miejsca pracy
ul. Lipiec Reymontowskich 11
Obsługa klientów odbywa się w budynku Inspektoratu w Łodzi przy ul. Łęczyckiej 70A, 91-120, Łódź -
Województwo
łódzkie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji - wynik naboru
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- nastawienie na rozwój
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność współpracy
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- miejsce wykonywania pracy:
Inspektorat ZUS w Łodzi
ul. Lipiec Reymontowskich 11
91-120 Łódź
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
08-05-2024
-
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- system szkoleń
- atrakcyjne godziny pracy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 4-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie listy kandydatów
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:
1. Rafał Browarski, Łódź
2. Justyna Domaniewska, Łódź
3. Natalia Jaskólska, Gałków Mały
4. Magdalena Jeżewska, Łódź
5. Joanna Kotecka, Łódź
6. Natalia Krzynowek, Łódź
7. Paulina Lacek, Pabianice
8. Krzysztof Lipecki, Łódź
9. Lidia Politańska, Łódź
10. Marta Tosik, Mauryców
11. Jarosław Woźniak, ŁódźOgłoszenie wyników naboru:
Natalia Jaskólska, Gałków Mały
Pani Natalia Jaskólska w najwyższym stopniu spełniła oczekiwania stawiane kandydatom w rekrutacji. zaprezentowała się jako osoba odpowiedzialna i otwarta na współpracę z innymi. Wypowiedzi formułowała w sposób jasny, logiczny i zrozumiały. Potrafi właściwie organizować swoją pracę i wywiązywać się z powierzonych zadań. jej motywacja do pracy, cechy osobowościowe i doświadczenie zawodowe pozwalają sądzić, że jest właściwym kandydatem na oferowane stanowisko.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29