Naczelnik Wydziału Ubezpieczeń Krajowych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Ubezpieczeń i Składek
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Naczelnik Wydziału Ubezpieczeń Krajowych
-
Zadania
Zadania
Na stanowisku Naczelnika Ubezpieczeń Krajowych możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:
- nadzór nad opracowywaniem i wdrażaniem zasad i procedur w zakresie procesów dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym, w tym rozstrzygania zbiegów tytułów ubezpieczeń, podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu oraz podstawy wymiaru składek na te ubezpieczenia
- nadzór nad przygotowaniem projektów: wytycznych, wyjaśnień i odpowiedzi z zakresu właściwości Wydziału ubezpieczonym, płatnikom składek, instytucjom i podmiotom zewnętrznym, komórkom organizacyjnym Centrali i terenowym jednostkom organizacyjnym Zakładu w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu oraz ustalania podstawy wymiaru składek na te ubezpieczenia
- nadzór nad opracowywaniem i opiniowaniem założeń do KSI ZUS w zakresie właściwości wydziału. Nadzór nad przygotowaniem modyfikacji funkcjonalnych w zakresie właściwości Wydziału
- nadzór nad udzielaniem odpowiedzi COT i CKD w zakresie właściwości Wydziału
- nadzór nad przygotowaniem opinii do projektów aktów prawnych w zakresie właściwości Wydziału, tj. dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu oraz ustalania podstawy wymiaru składek na te ubezpieczenia
- nadzór nad opracowywaniem i uaktualnianiem materiałów informacyjnych dla płatników składek i ubezpieczonych oraz opiniowanie materiałów przedkładanych przez inne komórki organizacyjne w zakresie właściwości Wydziału
- nadzór nad prowadzeniem oraz analizą wyników kontroli funkcjonalnych w zakresie procesów należących do Wydziału
- kierowanie podległym zespołem
-
Wymagania
Wymagania
Jeśli spełniasz poniższe niezbędne wymagania:
- wykształcenie wyższe
- powyżej 4 lat doświadczenia w ubezpieczeniach społecznych (ZUS, KRUS, NFZ)
- powyżej 4 lat stażu pracy
Twoim atutem jest:
- wykształcenie wyższe (prawo, polityka społeczna, administracja, ekonomia, zarządzanie)
- minimum 2 lata pracy związanej z kierowaniem zespołem
- studia podyplomowe w zakresie ubezpieczeń społecznych
Posiadasz dodatkowe umiejętności:
- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i przepisów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy, przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- sprawność obsługi pakietu MS Office
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- podejmowanie decyzji
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- rozwiązywanie problemów
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- umiejętność komunikacji
- umiejętność współpracy
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
Prosimy o nadesłanie następujących dokumentów:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Co jeszcze trzeba wiedzieć?
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę rekrutacyjną (przeprowadzone w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line),
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
19-04-2024
-
Oferujemy
U nas zyskasz:
- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
- możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
- udział w ciekawych projektach i zespołach roboczych
- szansę budowania kompetencji menedżerskich w dużej organizacji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29