Stanowisko ds. obsługi postępowania odwoławczego - Toruń (Wyniki naboru)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Toruniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Prawnej
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39
-
Adres miejsca pracy
ul. Mickiewicza 33/39 , 87-100 Toruń
-
Województwo
kujawsko-pomorskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. obsługi postępowania odwoławczego - Toruń (Wyniki naboru)
-
Zadania
Pracownik na tym stanowisku zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja),
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi w Zakładzie lub 1 rok pracy związanej z obsługą prawną.
Wymagania dodatkowe
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
18-03-2024
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek IV-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II i III piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Ogłoszenie wyników naboru:
Rekrutacja przerwana.
Uzasadnienie wyników naboru:
Rekrutacja została przerwana ze względu na niecelowość obsadzenia stanowiska wynikającą ze zmiany organizacyjnej.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29