Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami _Olsztyn
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres miejsca pracy
Pl. Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn
-
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami _Olsztyn
-
Zadania
Opis stanowiska: zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.
Zadania:
- Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projekt planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału oraz przygotowuje wniosek o wprowadzenie zadania do projektu planu rzeczowo-finansowego działalności Zakładu w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz do projektu planu finansowego działalności remontowej Zakładu wraz z kompletem dokumentów.
- Przygotowuje i realizuje zadania z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej, w tym prowadzi i kompletuje dokumentację związaną z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów własnych Zakładu użytkowanych przez oddział, w tym prowadzi Książki obiektu.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok stażu pracy ogółem
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami
mile widziane:
- wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)
- minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów Ustawy - Prawo zamówień publicznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na klienta oraz na cel i jakość
- umiejętność współpracy, komunikacja, elastyczność
- umiejętność negocjowania i wywierania wpływu
- umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- nastawienie na rozwój
Dodatkowe informacje: Proces rekrutacyjny będzie obejmował selekcję dokumentów, sprawdzenie wiedzy z zakresu znajomości wymaganych przepisów (w formie pisemnej lub ustnej) oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
- skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, potwierdzający posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając "Aplikuj" na dole oferty. Telefon kontaktowy w razie pytań 89 52 12 443
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Oferty niekompletne, złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
21-03-2024
-
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju poprzez realizację ciekawych zadań
- możliwość częściowego wykonywania pracy w formie zdalnej
- podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
- szeroki pakiet socjalny
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy: spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z koniecznością poruszania się po całym obiekcie, wiążą się z koniecznością odbywania podróży służbowych, budynek 4-kondygnacyjny z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na wysokim parterze, przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia.
Ogłoszenie listy kandydatów:
- Piotr Chachulski, Olsztyn
- Jarosław Komiago, Olsztyn
Ogłoszenie wyników naboru:
Piotr Chachulski, Olsztyn
Pan Piotr Chachulski w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej zaprezentował się jako osoba kompetentna, z pozytywnym nastawieniem do oferowanej pracy. Wieloletnie doświadczenie zawodowe Kandydata gwarantują profesjonalizm i samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków. W ocenie Komisji Rekrutacyjnej postawa i motywacja Kandydata do pracy w Zakładzie przemawiają za rekomendacją ww. do zatrudniania na stanowisku ds. zarządzania nieruchomościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29