Stanowisko ds. aprobaty wypłat i statystyki
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Wałbrzychu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Wypłaty Emerytur i Rent
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Wałbrzychu
-
Adres miejsca pracy
ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. aprobaty wypłat i statystyki
-
Zadania
Zapewnia przygotowanie danych i dokumentacji dotyczącej wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczenia społecznego oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze świadczeń emerytalno-rentowych
- staż pracy ogółem minimum 6 lat (przy wykształceniu wyższym minimum 3 lata)Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie)
- minimum 4 lata pracy związanej z wypłatą świadczeńWymagania dodatkowe
- znajomość Procedury Realizacji wypłat świadczeń długoterminowych oraz świadczeń międzynarodowych- znajomość Instrukcji obiegu i kontroli dowodów księgowych w obszarze Funduszu ubezpieczeń Społecznych oraz rozliczeń z Budżetem Państwa i w obszarze Funduszu Emerytur Pomostowych
- znajomość opracowywanych meldunków i sprawozdań statystycznych w zakresie realizowanych zadań przez Wydział Wypłaty Emerytur i Rent
- znajomość obsługi plików bankowych i pocztowych świadczeń długoterminowych
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- rozwiązywanie problemów
- nastawienie na rozwój
- elastyczność
- współpraca
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodoweInformujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Termin składania ofert: 13.02.2024 r.
Dodatkowe informacje:
- oferty wysłane po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- rekrutacja będzie składać się z rozmowy kwalifikacyjnej
- udział w rozmowie rekrutacyjnej w ramach wyjścia prywatnegomiejsce wykonywania pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział Wałbrzych
Pl. Grunwaldzki 1
58-390 Wałbrzych -
Termin, do którego należy składać dokumenty
13-02-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29