Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji-lista kandydatów
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Biłgoraju
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno - Rentowych
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Chełmie
-
Adres miejsca pracy
ul. Aleja Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 8, 22-100 Chełm
-
Województwo
lubelskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji-lista kandydatów
-
Zadania
Cel stanowiska
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane dokumenty należy złożyć w języku polskim- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole ofertyDodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 kandydata
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, przeprowadzony w siedzibie Oddziału ZUS w Biłgoraju oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Biłgoraju lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- umowa na czas zastępstwa
- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
25-04-2024
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
- nastawioną na rozwój
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa
- rozwój zawodowy
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek I-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Ogłoszenie listy kandydatów
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:
- Natalia Badach, Chełm
- Monika Branicka, Ruda
- Agnieszka Gradus, Chełm
- Tomasz Gumieniak, Chełm
- Magdalena Hubert, Ruda Huta
- Natalia Kalita, Chełm
- Marlena Kowalik, Chełm
- Weronika Kuchta, Rejowiec
- Angelika Oszwa, Chełm
- Magdalena Szpejda, Chełm
- Dominika Wilkołek, Czułczyce-Kolonia
- Ilona Wójtowicz, Chełm
Klauzula informacyjna RODO dla
kandydatów (plik pdf, 456 kb)
Utworzył/odpowiada: DSP, 23.05.2018 r., godz.
14:29
Publikator: Anna Borowska GPR, 23.05.2018 r., godz. 14:29